Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه سوره با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، رادیو نمایش و معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما، سلسله نشست‌های «تحلیل ساختار محتوا و جایگاه ادبیات نمایشی در رادیو» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه سوره، سلسله نشست‌های پژوهشی «تحلیل ساختار، محتوا و جایگاه ادبیات نمایشی در رادیو» به همت دانشگاه سوره، با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، رادیو نمایش و معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما، روزهای ۲۷ و ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ به شکل برخط در سامانه آموزشی دانشگاه سوره برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه به مناسبت یادکرد منویات مقام معظم رهبری در زمینه هنر نمایش که در سخنرانی‌های خود، بر کارایی‌های بسیار این هنر تأکید ورزیده‌اند و از غفلت‌ها نسبت به این کارایی‌ها گله‌مند بوده‌اند، برگزار خواهد شد. همچنین به دلیل همزمانی این نشست‌ها با ورود نودانشجویان دانشگاه سوره، بر شیوه‌های کارآفرینی هنر نمایش در رسانه‌های مختلف تأکید خواهد شد. دانشجویان ضمن آشنایی با کارایی‌های هنر نمایش، زمینه‌های مختلف امکان بروز هنر خود را نیز خواهند شناخت.

از سوی دیگر ادبیات نمایشی در رادیو که با اقبال عمومی مخاطبان رادیو روبه‌روست، مورد واکاوی قرار گرفته و ضمن آسیب‌شناسی، کوشیده خواهد شد تا بسترهای جدید این هنر برای علاقه‌مندان معرفی شود.

دانشگاه سوره در راستای وظایف آموزشی و پژوهشی خود سعی دارد تا با میزبانی این نشست‌ها، همنشینی مناسبی بین اهالی هنر، رسانه و دانشگاه پدید آورد.

در این برنامه، جمعی از اساتید دانشگاه و هنرمند با سابقه رادیو به ارائه سخنرانی خواهند پرداخت. نادر برهانی مرند، بهرام ابراهیمی، شهرام گیل‌آبادی، جواد پیشگر، ایوب آقاخانی، فرشاد آذرنیا، محسن سوهانی، امین رهبر و رامتین شهبازی سخنرانان این برنامه بوده و امیررضا نوری پرتو نیز میزبانی و دبیری جلسات را برعهده دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور و استفاده از سخنرانی‌ها به سامانه آموزشی دانشگاه سوره به آدرس زیر مراجعه کنند. ضمناً ورود به سامانه مجازی برگزاری برنامه، برای عموم علاقه‌مندان آزاد خواهد بود.

 https://sibad.soore.ac.ir/v/show/radiotheater

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه سوره دانشگاه سوره نشست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۵۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد

به گزارش خبرگزاری مهر، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی از ۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

در این راستا آثار تولیدی استان‌های مختلف کشور مورد بازبینی قرار گرفتند و در نهایت ۱۴ گروه نمایشی موفق به اخذ امتیاز لازم برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد شدند.

از شهر کرج نیز نمایش «ایران» به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی شایان فلاحیان و نمایش «زنان مقاوم» به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی مرضیه ذاکری در این جشنواره پذیرفته شدند.

کد خبر 6088580

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت