Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@21:34:14 GMT

خصوصیات ساعت هوشمند ریلمی فاش شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۵۵۸۶

خصوصیات ساعت هوشمند ریلمی فاش شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل ازgizmochina؛ ریلمی در ۱۹ اکتبر قرار است از محصولات هوشمند Realme GT Neo۲T و Realme Q۳s رونمایی کند؛ همچنین این شرکت ممکن است روز دوشنبه از گجت پوشیدنی هوشمند با نام Realme Watch T۱ رونمایی کند. امروز، ایستگاه چت دیجیتالی قابل اعتماد به Weibo رفت تا ویژگی‌های کلیدی ساعت  و گوشی هوشمند ریلمی را به اشتراک بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌ها حاکی از آن است که ریلمی Watch T۱ دارای صفحه گرد و قاب فولادی ضد زنگ خواهد بود. این دستگاه از نرخ تازه سازی بالا پشتیبانی کرده و مجهز به سه تراشه است. همچنین  این ساعت هوشمند  از تماس‌های بلوتوث پشتیبانی می‌کند. در اوایل این هفته، تصاویری در Weibo ظاهر شده بود تا طراحی و ویژگی‌های کلیدی Realme Watch T۱ را به نمایش بگذارد. یکی از تصاویر نشان می‌دهد که ساعت جدید مجهز به بند لاستیکی خواهد بود. سایر جزئیات Watch T۱ در دست بررسی است.

مشخصات گوشی Realme GT Neo۲T و Q۳s

انتظار می‌رود Realme GT Neo۲T با مشخصاتی مانند صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی AMOLED FHD+ ۱۲۰Hz، چیپست Dimensity ۱۲۰۰، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع ۶۵ واتی، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ارائه شود. این دوربین ممکن است دارای یک دوربین جلویی ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی + ۸ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی باشد.

گفته شده، ریلمی Q۳s، دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی LCD FHD+ ۱۴۴Hz، تراشه Snapdragon ۷۷۸G، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع ۳۰ واتی، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. پیش بینی‌می‌شود این گوشی برای عکاسی، به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و سیستم دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی  ۲ مگاپیکسلی مجهز باشد. شایان ذکر است، سری قبلی ریلمی با نام Realme GT و خصوصیات ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه و ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی به بازارهای جهانی عرضه شد.

بیشتر بخوانید

سری Realme GT جایگزین سری قدیمی می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساعت هوشمند شرکت ریلمی گیگابایت حافظه گیگابایت رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه دیده شدن یسنا از دریچه دوربین نصب شده بر روی کایت

یسنا دختر بچه کلاله‌ای که چند روز پیش در مزارع این شهرستان گم شده بود، توسط کایت سوار داوطلب هلالاحمر در آسمانِ یلی بدراق کلاله استان گلستان مشاهده و پیدا شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • لحظه دیده شدن یسنا از دریچه دوربین نصب شده بر روی کایت
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • پردازنده اختصاصی کامپیوتر ۲۰۲۴ هواوی هم‌سطح M2 اپل و 13700H اینتل ظاهر شد
  • پوکو F6 پرو بار دیگر رؤیت شد؛ این بار با پردازنده پرچمدار و ۱۶ گیگابایت رم
  • لوتوس حافظه؛ دریافت نمایندگی فلش مموری در ایران
  • دیدار پرسپولیس و سپاهان از دریچه دوربین ایسنا
  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • ۳ تا تکنیکی که با آن در طول خواب می‌توانید حافظه تان را تقویت کنید (فیلم)
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد