Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آبفای هرمزگان در توضیحی پیرامون فیلم منتشره در خبرگزاری فارس از حاشیه سفر استاندار هرمزگان به بشاگرد آورده: 

روستای «دستگرد درگاز» با جمعیت 534 نفر از توابع بخش گوهران شهرستان بشاگرد بوده که جزو روستاهای بهره مند از مجتمع سهران است که شرکت آب و فاضلاب استان برای تامین آب شرب این روستا نسبت به احداث یک باب ایستگاه پمپاژ، یک باب مخزن ذخیره به حجم 200 مترمکعب و خط انتقالی (پلی اتیلن سایز 160 میلیمتر) به طول 13 کیلومتر اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به طوری که در حال حاضرعملیات احداث مخزن ذخیره آب و لوله گذاری خط انتقال به اتمام رسیده و پروژه احداث ایستگاه پمپاژ با 55 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است. 

همچنین با توجه به عدم بارندگی ها و استمرار خشکسالی ها در سال های اخیر، این مجموعه با هدف تامین آب شرب فعلی این روستا و گذر از بحران و تنش ناشی از بی آبی، از ابتدای خرداد ماه سال جاری اقدام به احداث یک باب ایستگاه پمپاژ موقت حد فاصل روستای کارگنجی و دستگرد درگاز متشکل از یک مخزن پلی اتیلن 10  مترمکعبی ، یک دستگاه الکتروپمپ 11 انتقال آب به مخزن و شبکه توزیع قدیمی روستا نموده است.

 تا زمان اتمام پروژه اصلی و تامین منابع آبی پایدار در روستای «دستگرد درگاز»، آبرسانی به مشترکان این روستا از طریق شبکه توزیع و به صورت یک روز در میان  صورت می گیرد و چاهک های آبی اشاره شده در کلیپ منتشره نیز مربوط به شرکت آب و فاضلاب نمی باشد.

در پایان ضمن عذرخواهی از مردم صبور«دستگرد درگاز»، این شرکت اطمینان می دهد تمام تلاش و توان خود را در جهت تامین آب شرب مورد نیاز شما مردم عزیز به کار گیرد.

ضمنا مشترکان محترم می توانند درصورت داشتن هرگونه مشکلی در بخش آب و یا فاضلاب با مرکز ارتباطات مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب استان تماس حاصل نمایند.  

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: سفر استاندار آبرسانی به روستاهای هرمزگان جوابیه آبفا دستگرد درگاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، یاسر اکبریان با اعلام این خبر گفت: ۱۶۱ روستای محروم با جمعیتی بالغ بر ۷۸ هزار نفر در استان لرستان در دولت سیزدهم تاکنون از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شده اند.

وی افزود : اولویت مهم دولت سیزدهم رفع محرومیت و تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی یکی از اقدامات مهم در راستای رفع این محرومیت ها است‌.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به اینکه آبرسانی به روستاهای محروم در قالب جهاد آبرسانی و رفع محرومیت در دست اقدام است، بیان کرد: برنامه‌ریزی شرکت آب و فاضلاب استان تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری است.

لازم به ذکر است استان لرستان بیش از سه هزار روستا دارد که تاکنون یکهزار و ۶۰۰ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب شده اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902098

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان 
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • آبرسانی به ۵۲۰۰ روستا ظرف دو سال انجام شده است
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد