Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی قوه قضاییه گفت: با حکم ریاست قوه قضاییه، دکتر کاظم غریب آبادی به عنوان معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه و با حفظ سمت به عنوان دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی منصوب شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، ذبیح الله خداییان اظهار کرد: با حکم ریاست قوه قضاییه، دکتر کاظم غریب آبادی به عنوان معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه و با حفظ سمت به عنوان دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در حکم حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه خطاب به غریب آبادی آمده است: با توجه به اهمیت اقدامات در عرصه بین المللی و انسجام و هماهنگی در جهت رسیدن به اهداف عالی نظام در گام دوم انقلاب، با همکاری تمامی نهادهای ذیربط بویژه وزارت امور خارجه نسبت به اجرایی نمودن رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه در دوران تحول و تعالی اقدام نمایید.

کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌های بین‌المللی در وین و همچنین نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بود که پیش از این مسئولیت معاونت بین الملل ستاد حقوق بشر را نیز برعهده داشت.

علی باقری کنی پیش از غریب آبادی، سمت معاونت امور بین‌الملل قوه قضاییه را برعهده داشت.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کاظم غریب آبادی قوه قضاییه کاظم غریب آبادی قوه قضاییه بین الملل حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۵۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از خبرگزاری معا، پارلمان عربی آغاز تحقیقات فوری و مستقل درمورد کشف گور‌های جمعی در محوطه بیمارستان‌های شفا و ناصر در غزه پس از عقب نشینی نظامیان اشغالگر از برخی مناطق نوار غزه را خواستار شد.
پارلمان عربی از جامعه جهانی، سازمان‌های حقوق بشری، سازمان ملل متحد و شورای امنیت خواست همه تدابیر و اقدامات قانونی لازم را برای بازخواست و مجازات رژیم اشغالگر به خاطر ارتکاب جنایت‌ها و کشتار‌ها علیه ساکنان غزه اتخاذ کنند.
پارلمان عربی افزود: بر اساس معیار‌های حقوق بین الملل و قوانین بین المللی حقوق بشر باید اقدامات لازم درباره این کشتار‌ها و جنایت‌ها انجام گیرد و پرونده عاملان و مسئولان این جنایت‌ها به عنوان جنایتکاران جنگی به دادگاه ارجاع تا عدالت درباره آنان اجرا شود.
این پارلمان در ادامه اعلام کرد که میزان و حجم گسترده کشتار‌ها و جنایت‌های هولناک رژیم اشغالگر علیه غیرنظامیان فلسطینی به ویژه کودکان، زنان و افراد سالمند در نوار غزه تردید‌ها و سئوالات جدی را درباره توانایی نظام بین الملل و سازمان ملل در مورد محافظت از غیر نظامیان مطرح می‌کند به ویژه اینکه جنایت‌های رژیم اشغالگر جنایات جنگی، ضد انسانی، نسل کشی است و همه قوانین و قطعنامه‌ها در حمایت از غیر نظامیان در زمان جنگ را نقض می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • دهقانی فیروز آبادی: حجم قرارداد‌های بار اول در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۴.۸ برابر شد + فیلم
  • دیدار هیئت حماس با معاون وزیر خارجه چین
  • وضعیت حقوق بشر در ایران برای اولین بار به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • غریب آبادی: وضعیت حقوق بشر به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • انتشار گزارش مکتوب از وضعیت حقوق بشر در ایران
  • فروش دانش‌ بنیان‌ها طی سال گذشته به ۵۳۰ هزار میلیارد تومان رسید
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • تصمیم کمیساریای عالی حقوق بشر؛ محکومیت دیگری به جای آمریکا