Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه‌های علمیه کشور گفت: دشمنان اسلام برای ضربه زدن به اسلام و رسیدن به امیال خود برنامه‌ریزی کرده اند و چنانچه غفلت کنیم آن‌ها از این فرصت استفاده خواهند کرد چراکه شیعه و سنی برایشان فرقی ندارد.

حجت الاسلام محمدحسن زمانی روز یکشنبه در همایش وحدت شیعه و سنی در سالن اجتماعات حوزه علمیه امام خمینی (ره) گرگان اظهارداشت: دشمن به منظور ضربه زدن به مسلمانان از کوچکترین روزنه‌ای وارد می‌شود و ضروری است ما در همه ابعاد هشیار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه‌های علمیه کشور ادامه داد: مراقبت از نظام اسلامی در این برهه که تمام دشمنان اسلام با همه قدرت و توان و با استفاده از هر ابزاری به دنبال شکستن مقاومت مسلمانان و اتحاد بین مذاهب در جمهوری اسلامی هستند کوچکترین غفلت باعث انحراف انقلاب خواهد شد و جلوگیری از این اتفاق بردوش علمای شیعه و سنی است.

زمانی بیان داشت: علما و حوزویان امروز وظیفه دارند با مجهز شدن به علم اسلامی و استفاده از منابع بیشماری که در این رابطه بوسیله عالمان تهیه شده آماده مجاهده باشد تا بتواند از دستاورد‌های اسلام دفاع کند.

وی افزود: بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای خنثی کردن توطئه دشمنان که درصدد کم ارزش جلوه دادن نظام و دستاورد‌های آن هستند، ضروری است.

مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه‌های علمیه کشور گفت: امت اسلامی با جمعیت یک و نیم میلیاردی در دنیا چنانچه باهم متحد شوند و صمیمانه در عرصه‌های دینی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی باهم همکاری کنند به طور قطع بزرگترین قدرت را ایجاد خواهند کرد و این وظیفه‌ای است که بردوش مسلمانان است تا با جلوگیری از اظهارنظر افراد تندرو و همکاری بیشتر به تعاملی بزرگ دست یابیم.

برچسب ها: اسلام ، حوزه علمیه ، شیعه ، سنی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000POg

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: اسلام حوزه علمیه شیعه سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۵۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»

در ادامه واکنش های مختلف  به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها مشاور راهبردی رئیس مجلس نسبت به  «اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان در کف خیابان» هشدار داد.

به گزارش عصر ایران، مهدی محمدی مشاور راهبردی قالیباف، در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:   «ضرورت فوری لطمه زدن به تاثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش بینی پذیر کرده بود.   قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشد.»   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند! ایراد شورای نگهبان به سامانه چهره نگاری در لایحه عفاف و حجاب از زبان عضو کمیسیون ویژه

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا