Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه آستان قدس رضوی، محمد جواد مشیری افزود: این اهداف از طریق ارائه پشتیبانی تسهیلگری، تثبیت و توسعه بازار شرکت‌ها و واحدهای دانش بنیان و فناور، با تمرکز بر کاهش هزینه مدیریت بنگاه برای این مجموعه‌ها محقق خواهد شد که در واقع این خدمات در بستر سامانه خدمات جامع کسب‌ وکار «پیشه» و با اتکا به ظرفیت‌های اقتصادی فنی و معنوی آستان قدس رضوی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از جمله این موارد می‌توان به خدمات مدیریت مالی، مدیریت منابع انسانی، تبلیغات، توسعه بازار، امور حقوقی و بیمه‌ای، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت بهره‌وری، رفاهی سازمانی، تامین مالی جمعی مشارکتی یا خیر خواهانه، مدیریت کیفیت و دانش اشاره کرد و همچنین دسترسی به ظرفیت‌های مادی و معنوی و توسعه بازار بین شرکت‌های تابعه آستان قدس رضوی، یکی دیگر از دستاوردهای این تفاهمنامه است.

مدیرعامل شرکت کسب‌ و کار رضوی گفت: برنامه‌ریزی و اجرای رویدادهای مشترک به‌منظور ترویج و توانمندسازی شرکت‌های زیر مجموعه مرکز رشد دانشگاه فردوسی، یکی دیگر از خدمات شرکت کسب و کار رضوی در این تفاهمنامه است.

مشیری افزود: یکی دیگر از خدماتی که در این تفاهمنامه برای حمایت از واحدهای دانش بنیان و فناور ارائه می‌شود و می‌تواند مصداق بسیار مهمی برای مانع‌زدایی از مسیر توسعه فعالیت‌ها و تولید این شرکت‌ها باشد خدمات تامین مالی جمعی تحت نظارت فرابورس و با عاملیت شرکت کسب‌ و کار رضوی است.

وی ادامه داد: استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور می‌توانند با توجه به ظرفیت‌ها و مجوز شرکت کسب‌ و کار رضوی، تحت نظارت فرابورس و بدون نیاز به واگذاری بخشی از مالکیت شرکت و سهام خود، نسبت به تامین مالی جمعی اقدام کنند چرا که یکی از ویژگی‌های مهم روش تامین مالی، کاهش هزینه‌های مالی، کاهش بوروکراسی‌های بانکی و همچنین سرعت عمل و مدیریت ریسک تامین مالی است.

مدیرعامل شرکت کسب‌ و کار رضوی گفت: ارائه بیمه تکمیلی و همچنین خدمات رفاهی سازمانی به شرکت‌ها و واحدهای فناور دانشگاه از سرویس‌های دیگری است که در قالب این تفاهمنامه ارائه خواهد شدبه نحوی که این شرکت‌ها خواهند توانست با وجود کم بودن تعداد کارکنان خود، از خدمات بیمه تکمیلی یا رفاهی با تعهدات و پوشش‌های بسیار ویژه و نرخ‌های استثنایی استفاده کنند.

مشیری افزود:یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این تفاهمنامه برای دانشگاه فردوسی و شرکت‌ها و واحدهای تابعه آن تامین خدمات و مواد اولیه مورد نیاز در یک بستر رقابتی و کاهش هزینه‌های مدیریت فعالیت آن هم با استفاده از تامین‌کنندگانی است که برای این کار، صلاحیت‌سنجی شده‌اند.

وی ادامه داد: انعقاد این تفاهمنامه برای شرکت کسب‌ و کار رضوی نیز مزیت‌هایی به همراه خواهد داشت که شاید مهم‌ترین آن، توسعه بازار سامانه «پیشه» و رشد کسب‌ و کارهای دانش بنیان و فناور است که می‌تواند در زنجیره تامین خدمات و مواد اولیه سایر کسب‌ و کارها نیز نقش بسیار مهمی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت کسب‌ و کار رضوی گفت: تعهدات دانشگاه در این تفاهمنامه شامل معرفی سامانه جامع خدمات کسب‌ و کار (پیشه) به‌عنوان بستر معاملاتی خدمات، محصولات و مواد اولیه مورد استفاده شرکت‌ها و واحدهای دانش بنیان و نوآور زیر مجموعه دانشگاه فردوسی است.

مشیری افزود:برگزاری رویدادهای مشترک آموزشی، ترویجی و کارآفرینی به‌صورت آنلاین و حضوری، استفاده از ظرفیت‌های سامانه «پیشه» در حوزه ماموریتی مرکز نوآوری دانشگاه فردوسی مشهد، شرکت‌ها و واحدهای دانش بنیان و نوآور تابعه از دیگر این تعهدات است.

وی ادامه داد: علاوه ‌بر این، همکاری در تامین مالی و توسعه طرح‌های دانش بنیان و نوآورانه با تمرکز بر ظرفیت سامانه تامین مالی جمعی پیشه، بخشی دیگر از اقداماتی است که دانشگاه فردوسی انجام خواهد داد.

برچسب‌ها مشهد کسب و کار آستان قدس رضوی شرکت دانش بنیان اقتصاد مقاومتی دانشگاه فردوسی مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد کسب و کار آستان قدس رضوی مشهد کسب و کار آستان قدس رضوی شرکت دانش بنیان اقتصاد مقاومتی دانشگاه فردوسی مشهد دانش بنیان و فناور واحدهای دانش بنیان شرکت ها و واحدهای تامین مالی جمعی دانشگاه فردوسی آستان قدس رضوی توسعه بازار کار رضوی ظرفیت ها شرکت کسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۲۰۰ مقاله ملی و بین المللی به کنگره جهانی حضرت رضا (ع)

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، دبیر بخش بین‌الملل کنگره جهانی حضرت رضا (ع) گفت: در سطح بین المللی تلاش ما این بود که امام رضا (ع) و گفتمان سازی رضوی از مسیر زیست و گفتگو در ادبیات بلند رضوی شروع شود.   دکتر زهره نصرت خوارزمی با بیان اینکه مشارکت کنندگان در بخش بین المللی الزاما مسلمان و شیعه نیستند، افزود: این شرکت کنندگان از نژادها، کشور‌ها و طبقات مختلف هستند.   وی ادامه داد: در ابتدا ۱۱۶ کتاب به ۲۴ زبان با دسترسی باز در اختیار محققان قرار گرفت و جلسات متعددی برگزار شد و اساتید دانشگاه‌های بزرگی در رشته‌های مطالعات اسلامی و شیعه پژوهی که در این کنگره شرکت می‌کنند، توانسته‌اند با ادبیات رضوی ارتباط برقرار کنند.    دبیر بخش بین‌الملل کنگره جهانی حضرت رضا (ع) با اشاره به برگزاری پیش‌نشست‌های کنگره در واتیکان و عراق، اظهار کرد: در یکی از پیش‌نشست‌ها در واتیکان، شرکت کنندگانی از مرکز مریم شناسی بیروت، یونان، رم و واتیکان داشتیم؛ همچنین در جلسات بغداد عراق، از کویت، مراکش، مصر و عراق شرکت کرده بودند.    دکتر خوارزمی گفت: عراق، لبنان، بورکینافاسو، مالی، آمریکا، اسپانیا، هلند، انگلیس، بلژیک، مراکش، گرجستان، تایلند، بوسنی و ... ازجمله کشور‌هایی هستند که در کنگره بین المللی حضرت رضا (ع) شرکت خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • توان‌افزایی اساتید درس دفاع مقدس و مقاومت در دانشگاه فردوسی مشهد
  • ارسال ۲۰۰ مقاله ملی و بین المللی به کنگره جهانی حضرت رضا (ع)
  • تعویض۵۰۰ هزار کولر آبی پرمصرف در خراسان رضوی
  • مشهد قطب آجیل ایران می‌شود
  • جای خالی وزرای علوم و بهداشت در سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی و انتقاد دانشجویان
  • استقرار ۴۵ هسته فناور و شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد واحد زاهدان/ جذب دانشجویان در قالب طرح پویش
  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • دانشگاه فردوسی مشهد رتبه چهارم تولیدات علمی در فناوریهای سبز را به دست آورد