Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت حادثه تروریستی در نماز جمعه اخیر قندهار افغانستان، شورای تبیین حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهر قدس در راستای محکومیت این جنایت بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

ملت شریف و مظلوم افغانستان
صمیمانه‌‌ترین تسلیت‌ها و همدردی‌ها را خدمت شما ملت شریف و ستم دیده به ویژه خانواده‌های داغ‌دار این فاجعه بزرگ ابراز داشته و از پروردگار متعال می‌خواهیم به بازماندگان صبر و شکیبایی و به مجروحان شفای عاجل مرحمت فرماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بار دیگر کشتار ناجوانمردانه و غیر انسانی مردم بی‌گناه افغانستان غم بزرگی بر دل مسلمانان عالم نشاند.

فاجعه تأسف برانگیز و غم‌بار شهادت شیعیان در نماز جمعه، خشم آزادگان و مسلمانان جهان را برانگیخت، لذا مسئولیت ویژه‌ای بر عهده مقامات افغانستان است تا قاتلان را تعقیب کرده و ضمن مجازات عادلانه‌ای برای آنها، حفاظت لازم را برای نمازگزاران به عمل آورد، تا نتوانند به راحتی به مساجد حمله کنند.

حضور ۲۰ ساله‌ی آمریکا در افغانستان، جزء ویرانی و ناامنی برای این مردم مظلوم ارمغانی نداشته است.

دانشجویان بسیجی حوزه بسیج دانشجویی شهر قدس ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع، مصیبت وارده را به مردم عزیز افغانستان مخصوصاً شیعیان ، علمای آن مرز و بوم و بازماندگان شهدای حادثه تسلیت گفته و حمایت خود را از مسلمانان و شیعیان مظلوم افغانستان اعلام می‌دارد.

از درگاه حق تعالی عزت و سربلندی را برای ملت عزیز افغانستان خواهانیم.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: انفجار تروریستی دانشجویان مجازات بیانیه بسیج دانشجویی قندهار شورای تبیین بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۶۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمد نوبخت نیا  فرماندار این شهرستان  ضمن تشکر از زحمات و اقدامات بسیج سازندگی سپاه در حوزه های مختلف به ویژه در امر محرومیت زدایی گفت:نقش بسیج سازندگی در امر محرومیت زدایی شایسته تقدیر است و  هر زمان در امور مختلف توسعه با فرهنگ بسیجی عمل کرده ایم ، موفق شده ایم.

سرهنگ اسماعیلی مسئول بسیج سازندگی سپاه نقده با اشاره به اینکه بسیج سازندگی چون گذشته در راستای امور محوله به ویژه در حوزه محرومیت زدایی و ایجاد بستر های لازم در حوزه های مختلف پای کار است ؛ از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

در این دیدار مقرر شد  اولویت‌های روستاهای هدف مورد ارزیابی و شناسایی قرار گرفته و سپس در راستای رفع محرومیت زدایی اقدامات عملی صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه
  • دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم
  • تور منطقه‌ای «جان بس» برای رایزنی درباره افغانستان
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده