Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم‌های ایرانی راه‌یافته به بخش مسابقه بین‌الملل سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران معرفی شدند.

به‌ گزارش  ایسنا به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، 5 فیلم کوتاه ایرانی داستانی، مستند و پویانمایی به بخش مسابقه بین‌الملل سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آثار پویانمایی «دیوار چهارم» به کارگردانی محبوبه کلایی و تهیه‌کنندگی محبوبه کلایی و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از قم، «کلاغ» به کارگردانی اهورا شهبازی و تهیه‌کنندگی اهورا شهبازی و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از تهران، فیلم کوتاه مستند «تنها نخواهم ماند» به کارگردانی یاسر طالبی و تهیه‌کنندگی فریبا عرب، یاسر طالبی و الهه نوبخت از ساری، فیلم‌های کوتاه داستانی «کپسول» به کارگردانی امیر پذیرفته و تهیه‌کنندگی امیر پذیرفته و انجمن سینمای جوانان ایران از رفسنجان و «جان داد» به کارگردانی سهیلا پورمحمدی و تهیه‌کنندگی جواد رمضانی و انجمن سینمای جوانان ایران از رودبار، بنابر نظر مشاوران انتخاب و دبیر جشنواره، علاوه بر بخش مسابقه ملی، در بخش مسابقه بین‌الملل سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران نیز حضور خواهند یافت. گفتنی است فیلم برگزیده جایزه بزرگ بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با تاییدیه آکادمی اسکار از دوره سی و هشتم به بعد به این جایزه معتبر سینمایی معرفی خواهد شد.

سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰(۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱) برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انجمن سينماي جوانان ايران جشنواره فیلم کوتاه تهران ايسنا جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران بخش مسابقه بین الملل تهیه کنندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد

ایسنا/اردبیل مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از آغاز دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان با حضور بیش از ۷۵ آلاچیق و غرفه در شهر جعفرآباد بیله‌سوار خبر داد.

حسن محمدی ادیب گفت: این جشنواره با حضور عشایر سراسر استان و گروه‌هایی از کشورهای منطقه در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در شهر جعفرآباد شهرستان بیله‌سوار برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: در این جشنواره ۴۵ آلاچیق عشایری شامل ۳۵ آلاچیق عشایر استان اردبیل و ۱۰ آلاچیق از سایر نقاط کشور حضور دارند و به ارائه فرهنگ و زندگی عشایری می‌پردازند.

به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان اردبیل وی با اشاره به اینکه آلاچیق‌های عشایری از استان‌های کهکیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی و چند استان دیگر در این جشنواره حضور دارند، تأکید کرد: همچنین در این جشنواره ۳۰ غرفه صنایع‌دستی و محصولات فرهنگی نیز حضور دارند که به ارائه محصولات اقوام مختلف می‌پردازند.

محمدی ادیب ادامه داد: انتظار می‌رود که همانند دوره‌های قبل جشنواره کوچ عشایر در این دوره نیز در روز جمعه با استقبال پرشمار علاقمندان روبرو باشیم و برنامه‌های مختلفی مانند کوچ نمادین، عروسی عشایری، بازی‌های بومی و محلی، مسابقه تیراندازی با کمان سنتی، شو اسب، مسابقه برترین قوچ مغان، مسابقه لباس سنتی و مسابقه برترین آلاچیق عشایری نیز در این جشنواره برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود