Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@19:35:32 GMT

هفت خانه ورزش روستایی در خراسان شمالی تجهیز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۶۲۳۶

هفت خانه ورزش روستایی در خراسان شمالی تجهیز شد

محمد بروحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۶ خانه ورزش روستایی دیگر نیز با اعتبار بیش از ۲ میلیارد ریال در حال تجهیز شدن است.

وی افزود: تا سال گذشته تجهیز هر خانه ورزش روستایی ۱۰۰ میلیون ریال هزینه داشت ولی امسال با افزایش قیمت لوازم ورزشی برای تجهیز هر یک از این خانه های ۱۵۰ میلیون ریال هزینه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بروحی با بیان اینکه تجهیز خانه ورزش روستایی از سال ۹۴ آغاز شد، گفت: از ابتدای آغاز طرح این خانه های ورزشی تاکنون ۱۵۰ خانه ورزش روستایی در استان مجهز به لوازم ورزشی شده است.

وی افزود: برخلاف سال های گذشته که طرح های توسعه ورزش در روستاها دستوری بود، هم اینک تجهیز خانه های ورزشی با توجه به ظرفیت های هر منطقه است به گونه ای که هر منطقه نیازسنجی می شود و با در نظر گرفتن بازی های هر منطقه، امکانات متناسب با آن تهیه می شود.

خراسان شمالی با ۲۵ هزار ورزشکار بیمه شده دارای ۴۵ هیات ورزشی فعال است که ۱۹۷ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

برچسب‌ها فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی بجنورد خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی بجنورد خراسان شمالی فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی بجنورد خراسان شمالی خانه ورزش روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  حامد کیخائی سرپرست مرکز بهداشت میرجاوه گفت: آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی لادیز به دستگاه سل کانتر با ارزش چهار میلیارد ریال برای ارائه خدمت از جمله تشخیص تالاسمی، کم خونی مادران باردار، انجام آزمایش CBC و عفونت‌های ویروسی تجهیز شد.

وی افزود: با راه اندازی این دستگاه امکان ارائه خدمات تشخیصی به بیش از ۱۶ هزار نفر از ساکنان بخش لادیز فراهم شده است.
کیخائی گفت: امیدواریم با تجهیز آزمایشگاه لادیز، خدمات آزمایشگاهی، با کیفیتی بهتر از قبل به شهروندان ارائه شود.

دیگر خبرها

  • پایان پروژه آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه خراسان شمالی
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر