Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@09:13:06 GMT

عربشاهی: با یک باخت دنیا به آخر نمی‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۶۲۵۳

عربشاهی: با یک باخت دنیا به آخر نمی‌رسد

به گزارش ایرنا،«ضیا عربشاهی» روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: پرسپولیس در بدترین شرایط خود مقابل الهلال به میدان رفت، مدت‌هاست لیگ ایران تعطیل است و آنها در شرایط مسابقه قرار ندارند و از طرف دیگر الهلال در لیگ عربستان به میدان می‌رود و بهترین شرایط را داشت.

وی افزود: پرسپولیس سه بر صفر به الهلال باخت و شکست سنگینی در کارنامه‌اش ثبت شد اما باید قبول کرد این اتفاقات برای همه تیم‌ها رخ می‌دهد و قرمزپوشان باید این نتیجه را فراموش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عربشاهی خاطرنشان کرد: ناهماهنگی میان خط دفاعی پرسپولیس کاملا مشهود بود و همین عاملی شد تا روز ضعیفی را نفرات خط دفاعی پشت سر گذاشته و سه بار دروازه‌شان باز شود.

وی ادامه داد: اگر پرسپولیس در شرایط مسابقه قرار داشت می‌توانست عملکرد بهتری را در بازی بر جای بگذارد اما هر چه بود تمام‌ شد و باید به آینده فکر کرد.

وی تاکید کرد: هواداران مثل همیشه از پرسپولیس حمایت می‌کنند تا دوباره روزهای پر افتخار فرا برسد و باز هم این تیم قهرمان شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس ضیا عربشاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۶۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ

تیم فوتبال الهلال عربستان می‌خواهد بهترین بازیکن خود در فصل جاری را کنار بگذارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با جدایی از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو شگفتی بزرگی را رقم خواهد زد.

واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر

بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری با توانمندی‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روزهای پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست.

میتروویچ که در این فصل 22 گل زده و بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از رونالدوی پرتغالی است در صورت قعطی بودن جدایی‌اش از الهلال دوباره در رادار تیم‌های اروپایی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • کامنت پرحاشیه رضا کرمانشاهی: باخت پرسپولیس از برد تراکتور شیرین تر بود!