Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در این جلسه رضا تقی پور رئیس کمیسیون مشترک طرح بررسی حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی با اشاره به سابقه ارائه این طرح در مجلس گفت: پس از آنکه مجلس رای به بررسی این طرح در کمیسیون مشترک داد با پیگیری هیئت رئیسه مجلس، ترکیب کمیسیون مشخص شد و اعضای منتخب از ۱۰ کمیسیون تخصصی مجلس برای حضور در این کمیسیون مشترک معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر این اساس ۲ نماینده از کمیسون اقتصادی، ۳ نماینده از کمیسیون قضایی و حقوقی، ۲ نماینده از کمیسیون برنامه و بودجه، ۴ نماینده از کمیسیون صنایع، ۴ نماینده از کمیسیون فرهنگی، ۲ نماینده از کمیسیون آموزش و تحقیقات، یک نماینده از کمیسیون اجتماعی، ۲ نماینده از کمیسیون ویژه جهش تولید، ۳ نماینده از کمیسیون امنیت ملی و ۲ نماینده از کمیسیون شوراها در این کمیسیون مشترک حضور خواهند داشت.

تقی پور افزود: مقرر شده است که جلسات این کمیسیون با حضور این ۲۵ عضو برای بررسی طرح انجام شود.

وی با بیان اینکه نحوه اداره جلسات هفته گذشته پس از انتخاب اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون با حضور نایب رئیس مجلس مورد توافق قرار گرفت ادامه داد: مقرر شد مطابق با آئین نامه داخلی کمیسیون که در جلسه آینده ارائه می‌شود، نحوه اداره این کمیسیون مشخص شود.

رئیس کمیسیون مشترک طرح بررسی حمایت از حقوق کاربران گفت: جلسات بعدی کمیسیون با رای گیری اعضا از نماینده دائمی دستگاهها برای حضور در این جلسه و سایر مدعوین دعوت خواهد شد.

وی ادامه داد: جلسه آینده این کمیسیون روز سه شنبه هفته جاری در ساعت ۱۶ برگزار می‌شود و پس از آن نیز از هفته آینده کمیسیون مشترک در ۲ نوبت دوشنبه صبح و سه شنبه بعدازظهر هر هفته تشکیل جلسه خواهد داد.

در این جلسه همچنین اعضای کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی در خصوص ضرورت بررسی این طرح مطابق با آئین نامه داخلی اداره کمیسیون های تخصصی و اعلام نظرات موافقین و مخالفین طرح، لزوم حضور نماینده دائمی دولت و بویژه وزارت ارتباطات، شفاف سازی برگزاری جلسات با حضور رسانه ها، شنیدن نظرات تشکل ها و نخبگان در راستای پاسخ به ابهامات مرتبط با این طرح و رفع نگرانی مردم تاکید کردند.

در این جلسه همچنین عنوان شد که طراحان این طرح به دنبال سالم سازی و به وجود آوردن فضای سالم در حوزه فضای مجازی هستند و به هیچ عنوان به دنبال محدود سازی نیستند.

در این جلسه همچنین دبیر کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی از نمایندگان خواست تا نظرات مردمی را در صورت امکان جمع آوری کرده و در جلسات بعدی عنوان کنند تا نگرانی ها از باب این طرح برطرف شود. در همین حال گفته شد که اشخاص حقیقی نیز می توانند نظرات خود را نسبت به متن پیش نویس این طرح ارائه دهند.

در این جلسه همچنین مقرر شد: در جلسه بعدی کمیسیون مشترک، آئین نامه داخلی کمیسیون و نحوه اداره آن ارائه و پس از آن اعضا وارد رسیدگی به متن پیش نویس طرح شوند.

کد خبر 5330040 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی محمدباقر قالیباف رضا تقی پور معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان حاکمیت سایبری فیس بوک فناوری فضایی تحقیقات علمی عیسی زارع پور نوآوری ایستگاه فضایی بین المللی صندوق نوآوری و شکوفایی فضانوردان همراه اول شبکه ملی اطلاعات آمازون حمایت از حقوق کاربران ۲ نماینده از کمیسیون جلسه همچنین کمیسیون مشترک طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۶۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد