Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:39:57 GMT

آغاز مذاکرات دو غول لیگ برتر برای جذب ستاره یووه

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۶۶۷۰

آغاز مذاکرات دو غول لیگ برتر برای جذب ستاره یووه

کالچو مرکاتو مدعی شد مینو رایولا، مدیر برنامه های ماتیاس دی لیخت، مذاکرات خود را با دو باشگاه چلسی و منچسترسیتی آغاز کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نمایش های درخشان و فوق العاده ماتیاس دی لیخت در ترکیب آژاکس بود که چشم بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به جذب این بازیکن دوخته شد اما نهایتاً این یوونتوس بود که گوی سبقت را از سایر رقبا بود و موفق شد مدافع هلندی را به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دی‌لیخت در ماه های ابتدایی حضور خود در بیانکونری روزهای خوبی را تجربه نکرد و اشتباهات این بازیکن باعث شد انتقادات زیادی نسبت به او مطرح شود اما مدافع هلندی رفته‌رفته فرم خوب خود را به دست آورد و حالا به یکی از بازیکنان کلیدی و مهم یووه تبدیل شده است.

 

 

 

 

با این حال طی ماه‌های اخیر برخی گزارش‌ها حاکی از آن بوده که ماتیاس دی لیخت به دنبال تجربه کردن یک چالش جدید است و به همین خاطر ممکن است از یوونتوس جدا شود؛ با این حال قرارداد این ستاره هلندی با بانوی پیر تا سال 2024 اعتبار دارد و بعید به نظر می رسد که یووه به این راحتی‌ها اجازه جدایی او را صادر کند.

 

در همین راستا کالچو مرکاتو ادعای قابل توجهی را در رابطه با ماتیاس دی لیخت مطرح کرده است. بر اساس گزارش این منبع مینو رایولا، مدیر برنامه‌های مدافع هلندی، مذاکرات خود را با دو تیم منچستر سیتی و چلسی آغاز کرده و اصلا بعید نیست که توافق برای حضور او در یکی از این دو تیم حاصل شود. در عین حال کالچو مرکاتو تاکید کرده که یوونتوس حاضر نیست با کمتر از 150 میلیون یورو مدافع جوان و آینده دار خود را به فروش برساند.

یوونتوس چلسی منچستر سیتی ماتیاس دی لیخت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس چلسی منچستر سیتی ماتیاس دی لیخت ماتیاس دی لیخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین و اهالی، کلنگ احداث المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی در آرامستان زادگاه این شهید واقع در روستای علی آباد دشتابی بر زمین زده شد.

شهید انتظامی احسان بابائی به همراه ۱۰ نفر از همرزمانش بامداد روز جمعه (۲۴ آذر ماه ۱۴۰۲) در عملیات تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی شهرستان راسک سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • مهارت های تدافعی برتر لنی یورو، مدافع فرانسوی مدنظر رئال مادرید / فیلم