Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: هیچ زبانی نمی‌تواند نقش بانوان در انقلاب اسلامی، دفاع‌مقدس و پس از آن را تببین کند.

سردار جهانبخش کرمی عصر امروز (۲۵ مهرماه) در یادواره شهدای زن در راستانی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان اظهار کرد: هیچ زبانی نمی‌تواند نقش بانوان در انقلاب اسلامی، دفاع‌مقدس و پس از آن را تببین کند و هیچ قلمی قادر به نگارش آن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خاطراتی از اعزام رزمندگان به جبهه، افزود: آغوش گرم مادران و نگاه پرحسرت فرزندان را نمی‌توان به تصویر کشید و این یکی از فداکاری‌های زنان در دوران دفاع‌مقدس است.

این مسئول با بیان اینکه چه کسی می‌تواند حس مادرانی که پیکر فرزند شهید خود را در آغوش می‌کشند، به نمایش بگذارد، ادامه داد: چه عظمتی دارد فداکاری مادرانی که فرزندان خود را به جبهه اعزام کردند و تاکید داشتند اگر به تعداد موهای سرشان فرزند داشتند، باز به جبهه اعزام می‌کردند.

کرمی با تاکید بر اینکه عظمت هشت سال دفاع‌مقدس قابل توصیف برای کسی نیست، گفت: این عظمت از دامن و بستر بانوان و مادران این سرزمین نشات گرفته است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: رشادت‌هایی که رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع‌مقدس از خود نشان دادند، همه و همه برگرفته از تربیت و اخلاق مادران فداکار و شجاع این مرز و بوم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف بعد از ظهر امروز در نشست ستاد ملی دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: جشن‌های دهه کرامت را روز پنج‌شنبه با آئین خطبه‌خوانی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه از گذشته مراسم آغاز و پایان دهه کرامت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، افزود: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه در تمام روزهای دهه کرامت برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در این برنامه‌ها تلاش شده است از ظرفیت اصحاب رسانه و رسانه ملی نیز استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است که دهه کرامت امسال پررونق‌تر و باشکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار شده و مورد رضایت خداوند قرار بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • طرح «نور» است یا «زور»؛ روحانیون برای جنگ با که لباس نظامی پوشیده‌اند؟
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • روحانیون و طلاب قم، لباس نظامی پوشیده اند برای جنگ با که؟ با زنان و دختران این سرزمین؟!
  • میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟