Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نماینده فوتبال همدان در لیگ یک کشور عصر امروز(یکشنبه) موفق به پیروزی پرگل چهار بر صفر مقابل ماشین‌سازی تبریز شد.

محمد بیرانوند در دقیقه سه توانست از روی نقطه پنالتی شهرداری همدان را به نخستین گل این فصل خود در لیگ یک برساند.

در ادامه این بازی نیز امیرحسین سوری، میثم زمانی و مهدی خلج به ترتیب گل‌های دوم، سوم و چهارم شهرداری همدان را به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری همدان در شرایطی مقابل ماشین‌سازی تبریز به میدان رفت که تیم میزبان به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات خود، موفق به استفاده از بازیکنان جدید خود نشد.

شاگردان طلایی منش با این پیروزی پرگل، موقت در صدر جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گرفتند.

شهرداری هفته آینده در همدان میزبان ملوان بندرانزلی است.

برچسب‌ها فوتبال شهرداری همدان ماشین سازی تبریز همدان لیگ دسته اول فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال شهرداری همدان ماشین سازی تبریز فوتبال شهرداری همدان ماشین سازی تبریز همدان لیگ دسته اول فوتبال شهرداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد

عملیات ساخت پیاده‌راه در خیابان باباطاهر همدان که جزو طرح‌های مصوبه طرح جامع شهری همدان بوده است امروز با حضور مسئولان و مردم آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، امروز عملیات ساخت پیاده‌راه باباطاهر با حضور شهردار همدان، رئیس شورای شهر همدان، اعضای شورا، فرمانده انتظامی شهرستان، اساتید دانشگاه و مردم همدان آغاز شد.

همدان با شش خیابان اصلی به میدان مرکزی شهر (میدان امام) متصل می‌شد که خیابان‌های بوعلی و خیابان اکباتان در سال‌های گذشته به پیاده راه تبدیل شد و امروز نیز عملیات اجرایی پیاده‌راه شدن خیابان باباطاهر آغاز شد که این پروژه به طول 80 متر و عرض 35 متر در 80 روز انجام می‌شود.

به گزارش تسنیم، کمک به نشاط و تندرستی شهروندان، کمک به جذب گردشگر، کمک به حفظ محیط زیست، حل گره‌های ترافیکی مرکز شهر و کاهش آلودگی هوا را می‌توان از مهم ترین اهداف یا مزایای اجرای پیاده‌راه‌ها در همدان نام برد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • مراحل آماده‌سازی موشک‌های ایران قبل از شروع عملیات انتقامی ایران علیه اسرائیل و نوشته‌های روی موشک‌ها + فیلم
  • اجرای قاطع طرح های پلیس در استان همدان
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست