Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@03:30:42 GMT

حال آیت الله اسحاق فیاض خوب است

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۷۰۸۹

حال آیت الله اسحاق فیاض خوب است

بعد از انتشار خبرهایی نادرست از درگذشت آیت الله شیخ «اسحاق فیاض» یکی از مراجع عظام ساکن نجف در شب گذشته (شنبه) ، گزارش ها حاکی است که حال ایشان خوب است و درمان و عمل جراحی با موفقیت انجام شده است.

به گزارش برنا، شیخ «محمود اسحاق» فرزند آیت الله شیخ اسحاق فیاض در اظهاراتی امروز یکشنبه به رسانه ها گفت که بعد از انجام موفقیت آمیز عمل جراحی، حال آیت الله در وقت حاضر خوب است و در سلامت کامل به سر می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر آیت الله اسحاق فیاض شب گذشته در بیانیه ای اعلام کرد که گزارش های منتشر شده در خصوص وخیم شدن حال آیت الله فیاض صحت ندارد بلکه ایشان برای انجام پاره ای آزمایش های پزشکی، راهی خارج عراق شده و بعد از انجام معاینات پزشکی، وضعیت جسمی ایشان با ثبات گزارش شده است.

این بیانیه اضافه کرد که درمان و مراقبت پزشکی در خصوص عوارض دیگر با هدف اتمام درمان ادامه می یابد و از مومنان خواسته می شود برای سلامت او دعا کنند.

آیت الله شیخ اسحاق فیاض پیش از این نیز در ۲۴ ماه می گذشته (سوم خرداد۱۴۰۰) برای درمان راهی خارج عراق شده بود.

آیت الله اسحاق فیاض در وقت حاضر بعد از وفات آیت الله «محمد سعید حکیم» در سوم سپتامبر گذشته (۱۲ شهریورماه ۱۴۰۰) در کنار آیات عظام «سید علی سیستانی» و «بشیر نجفی»، یکی از مراجع سه گانه عظام در نجف اشرف به شمار می رود.

آیت الله شیخ فیاض که اصالتا از کشور افغانستان هستند، متولد ۱۹۳۰ میلادی است و مقلدینی در میان شیعیان، بویژه در کشورهای عراق و افغانستان دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه سلامت عراق درمان سه گانه نجف اشرف افغانستان درمان سلامت سید علی سیستانی عراق عمل جراحی آیت الله شیخ اسحاق فیاض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۷۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر گزارش ایسنا، خط حزب‌الله نوشته است: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حاشیه نامه، متن زیر را مرقوم کردند که به شرح زیر منتشر می‌شود:

«بسمه تعالی
کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود. پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است. در باب قرآن، کار لازم ابتدائی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.»

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902142

دیگر خبرها

  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • بنزما به خانه برگشت؛ پیگیری درمان کریم در کمپ تمرینی رئال مادرید
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان
  • ادبیات مواجهه با دهه کرامت را متفاوت کنیم
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • آیا زالو واقعا می‌تواند درمان کننده باشد؟
  • زالو درمانی؛ انجام بدهیم یا نه؟
  • زالو درمان می‌کند؟