Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

یک خبرنگار غربی روز یکشنبه در توییتی نوشت: دیپلماتی به من گفته است که گفت‌وگوها میان ایران و اتحادیه اروپا نمی‌تواند جایگزین ازسرگیری مذاکرات غیرمستقیم میان ایران و آمریکا شود.

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین در واکنش به این اظهار نظر، در توییتی نوشت: البته گفت‌وگوها در بروکسل نمی‌تواند جایگزین مذاکرات وین بر سر برجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به گفتن نیست. اگر طرف ایران نیاز داشته باشد، جلسه آینده در بروکسل می‌تواند به عنوان مرحله مقدماتی درخصوص ازسرگیری مذاکرات حقیقی در وین محسوب شود.

مذاکرات احیای توافق هسته‌ای در وین با روی کار آمدن دولت جدید ایران جهت بررسی‌های لازم فعلا متوقف شده است. ایران ابراز آمادگی کرده است که با تمام شدن این بررسی‌ها، زمان مقرر آغاز دور هفتم این مذاکرات با هماهنگی طرف‌های مقابل انجام خواهد شد.

اخیرا انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا سفری درباره از سرگیری مذاکرات وین به تهران داشته است که به نوشته روزنامه نشنال، زمان از سرگیری این مذاکرات نهایی نشده است و دو طرف[ایران و اتحادیه اروپا] روزهای آتی در بروکسل نشستی دوجانبه خواهند داشت تا موضوع از سرگیری مذاکرات را بیشتر بررسی کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۷۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی متفاوت از بروکسل، پایتخت بلژیک

منبع: هم میهن

دیگر خبرها

  • چین: از نشستهای صلح اوکراین با مشارکت همه طرف‌ها حمایت می‌کنیم
  • هوش مصنوعی یک ابزار کمکی است و جایگزین پزشک نمی شود
  • روسیه: آمریکا در تکاپوی جایگزین‌کردن زلنسکی است
  • بلاروس: آماده میزبانی مذاکرات صلح بین اوکراین و روسیه هستیم
  • جایگزین اسکناس کیلویی
  • بلاروس آماده میزبانی مذاکرات صلح اوکراین است
  • عکسی متفاوت از بروکسل، پایتخت بلژیک
  • هوش مصنوعی یک ابزار کمکی است و جایگزین پزشک نمی‌شود
  • هوش مصنوعی جایگزین پزشک نمی‌شود
  • بهترین خوراکی‌ها برای جایگزین کردن آن با شیرینی (فیلم)