Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، تجمع اعتراضی برای اعلام همبستگی با مردم افغانستان و محکومیت جنایات داعش روز یکشنبه در مقابل باشگاه خبرنگاران در شهر «اسلام‌آباد» برگزار شد.

شرکت کنندگان از جمله فعالان مذهبی و سیاسی وابسته به گروه‌های مختلف جنایات داعش علیه نمازگزاران شیعه در قندهار و قندوز را به شدت محکوم و آمریکا و رژیم صهیونیستی را حامیان اصلی تروریست‌های دخیل در این اقدامات ضدبشری عنوان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنرانان با تاکید بر حفظ وحدت اسلامی در برابر اعمال تروریستی و مقابله مشترک با توطئه‌های دشمنان مشترک اسلام، از جامعه جهانی به ویژه سازمان ملل و سازمان همکاری اسلامی خواستند تا برای دفاع از جان و مال مردم افغانستان گام‌های موثر بردارند.

معترضان پاکستانی با سردادن شعار‌های ضدآمریکایی، سکوت نهاد‌های بین المللی حقوق بشر و حاکمان کشور‌های اسلامی در برابر به خاک و خون کشیدن ده‌ها تَن از نمازگزاران در شهر‌های افغانستان را تاسف برانگیز عنوان کردند.

معترضان پاکستانی جنایات داعش در افغانستان را محکوم کردند

پیشتر سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با صدور بیانیه‌ای، مراتب اندوه و تاسف مردم و دولت پاکستان نسبت به حمله تروریستی به نمازگزاران افغانستانی در قندهار را ابراز داشت.

«عاصم افتخار» گفت: اسلام‌آباد حمله تروریستی فجیح به مسجدی در ولایت قندهار که منجر به از دست رفتن جان‌های باارزش و زخمی شدن تعداد زیادی از افراد دیگر شده، را قویاً محکوم می‌کند.

در پی حادثه تروریستی جمعه گذشته (۲۲ مهر) در مسجد فاطمیه در استان قندوز افغانستان بیش از ۴۰ تن به شهادت رسیدند و ۷۰ نفر زخمی شدند.

منابع خبری انفجار را ناشی از ۳ حمله انتحاری می‌دانند که در صف نمازگزاران، در ورودی مسجد و بیرون مسجد رخ داده است. داعش مسوولیت این حادثه تروریستی را بر عهده گرفته است.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمله تروریستی داعش تحولات افغانستان طالبان اعتراضات مردمی جنایات داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رسانه‌های افغانستان گزارش دادند که در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه هنگام نماز مغرب و عشاء روی داده است.

گفته می‌شود امام جماعت این مسجد به همراه ۵ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده‌ و تعدادی هم مجروح شده‌اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان هنوز در این خصوص واکنشی نشان نداده‌اند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات
  • عوامل حمله تروریستی در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • حمله افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان؛ هفت نفر به شهادت رسیدند
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • ۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند