Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، پسکوهی معاون فرماندار شهرستان فنوج با تقدیر از همکاری‌های مطلوب فرمانده انتظامی شهرستان، گفت: امروز پلیس نقش اساسی در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد که با اتخاذ رویکرد علمی و کارآمد، همواره بر آن است تا با برنامه ریزی مناسب، نسبت به پیشگیری از جرایم اقدام کند و بستر لازم را برای توسعه پایدار به بهترین شکل فراهم سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با برشماری رویداد‌ها و مناسبت‌های گذشته از تلاش‌های چشمگیر نیروی انتظامی در راستای ایجاد و ارتقاء احساس امنیت قدردانی کرد.

سرهنگ  اسماعیل میر  فرمانده انتظامی شهرستان فنوج در این دیدار نیز با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت اجتماعی نیز بیان داشت: در حوزه تعاملی پلیس و مردم، نظم و امنیت مطلوب و پایدار بدون مشارکت جدی و مسئولیت پذیری آحاد جامعه، محقق نخواهد شد و این مهم جزء با تلاش و اقدامات مجموعه ناجا و تعامل سایر دستگاه‌های مرتبط میسر نمی‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان فنوج بر ضرورت تعامل و همکاری دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در کاهش جرائم و آسیب‌ها تأکید کرد و افزود: نقش مشارکت همگانی ادارات در پیشگیری از جرائم درجامعه انکارناپذیر است و مشارکت و تعامل سازمان‌ها با پلیس نقش تعیین کننده‌ای در کاهش جرایم و آسیب‌ها دارد.

الهام محمدی بخشدار مرکزی فنوج نیز با اشاره به رویکرد جامعه محوری پلیس گفت: ضرورت دارد جهت پیشگیری از بروز جرایم به سراغ علل و ریشه‌های بروز جرایم رفت که پلیس با درک این مهم اقدامات گسترده‌ای در راستای پیشگیری از جرائم و همچنین آسیب‌های اجتماعی انجام داده است.

 امین محمدی" رئیس شورای شهر نیز بیان داشت: مردم و مسئولان خوشبختانه همیشه قدردان پلیس هستند و آرامش کنونی، حاصل مجاهدت‌های این عزیزان می‌باشد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته ناجا کاهش آسیب های اجتماعی آسیب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از رسیدگی به پرونده اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی و فعالیت اشخاصی که با سوء استفاده از محصولات از یکی از شرکت‌های لبنی شهر خرم‌آباد، اقدام به توزیع خارج از قیمت مصوب آنها در بازار کردند، مراتب در دستور کار ماموران این پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی ۲ نفر را در این رابطه شناسایی و در یک عملیات غافگیرانه آن‌ها دستگیر کردند که در تحقیقات انجام شده و با مواجه شدن با اسناد و مدارک به بزه ارتکابی معترف شدند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: در بررسی کارشناسی کل مبالغی که به صورت غیرمجاز توسط متهمان اخذ شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این زمینه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی با بیان ادامه داشتن طرح‌های عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان در مبارزه با جرایم اقتصادی افزود: سامانه ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هر گونه گزارش و اخبار شهروندان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند