Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@11:50:57 GMT

پاسخ جالب لواندوفسکی به یک سوال غیرمنتظره

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۷۲۹۵

پاسخ جالب لواندوفسکی به یک سوال غیرمنتظره

روبرت لواندوفسکی، به سوال خبرنگار درباره اینکه در  چهار بازی گذشته موفق به گلزنی نشده بود، پاسخ جالبی داد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از عادی ترین اتفاقات دنیای فوتبال طی فصول اخیر گلزنی روبرت لواندوفسکی در ترکیب بایرن مونیخ بوده است. این ستاره لهستانی فصل گذشته موفق شد 41 گل برای باواریایی‌ها به ثمر برساند تا رکورد گرد مولر افسانه ای را شکسته و بیشترین گل زده در یک فصل از رقابت‌های بوندسلیگا را به ثبت برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما روبرت لواندوفسکی در بازی‌های ملی و در ترکیب تیم ملی لهستان آمار گلزنی کمتری نسبت به بایرن‌مونیخ داشته است. او در فیفا دی اخیر دو بازی در ترکیب تیم ملی لهستان انجام داد و در گلزنی ناکام بود. این اتفاق در حالی رخ داد که لواندوفسکی در دو بازی بایرن مونیخ در بوندسلیگا پیش از مسابقه امروز برابر لورکوزن نیز موفق به گلزنی نشده بود. البته در این بین لوا در لیگ قهرمانان اروپا دو گل مقابل دیناموکیف به ثمر رسانده بود.

 

 

 

 

با این حال ستاره لهستانی در مسابقه امروز بایرن موفق شد دو بار برای تیمش گلزنی کند. اما لواندوفسکی در پایان بازی با سوال جالب خبرنگار مواجه شد و در پاسخ به گلزنی بعد از چهار بازی گفت: "کدام 4 بازی؟ منظورتان در تمرین است؟ (می خندد) ما قبل از فرانکفورت یک بازی در لیگ قهرمانان داشتیم. شخصا وقتی مردم می گویند که من در بازی بعدی گل می زنم، خوشحال می شوم. این نشان می دهد که آنها از من چه انتظاری دارند."

بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس

توییتر بایرن مونیخ یاد بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در فصل 12-2011 را زنده کرد.

طرفداری | دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ بازهم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

بایرن مونیخ با پیروزی مقابل آرسنال و رئال مادرید هم با عبور از سد منچسترسیتی حال بار دیگر در یک مصاف جذاب، دیدنی و البته کلاسیک در لیگ قهرمانان اروپا و مرحله نیمه نهایی روبروی هم قرار می‌گیرند. توییتر رسمی باشگاه بایرن مونیخ اما با تصویری از مانوئل نویر و کریستیانو رونالدو در ضیافت پنالتی‌ها و بازی این دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فصل 12-2011 برای رئالی‌ها کری خوانده است.

رئال مادرید و بایرن مونیخ در آن فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند که در هر دو دیدار رفت و برگشت دو تیم با نتیجه 2-1 به پیروزی رسیده بودند تا بدین‌ترتیب این بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضیافت پنالتی‌ها اما باواریایی‌ها با درخشش مانوئل نویر به فینال این مسابقات صعود کردند. کریستیانو رونالدو، کاکا و راموس پنالتی‌های خود را در مقابل نویر از دست دادند تا بایرن درنهایت به بازی پایانی راه یابد.

توییتر رسمی بایرن مونیخ: بعدش چی شد؟

بایرن مونیخ اما در فینال لیگ قهرمانان 12-2011 مقابل چلسی قرار گرفت که این مسابقه در وقت‌های قانونی به نتیجه 1-1 به پایان رسید. مونیخی‌ها اما این‌بار در ضربات پنالتی مغلوب شدند تا چلسی به اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا برسد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • کمک بایرن به کین
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند