Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا شریفی نژاد سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان سمنان گفت: کمیته ویژه پیگیری، بررسی و دستیابی به یک جمع بندی مطلوب در خصوص مباحث پیرامون خیابان امام خمینی (ره) سمنان تشکیل می‌شود.

او یادآور شد: در بحث خیابان امام خمینی (ره) سمنان باید به سمتی گام برداشت تا مشکل موجود فعلی برطرف شود و تصمیمات نهایی آسایش مردم را به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: تمام جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ترافیکی پیرامون این خیابان و تصمیمات اتخاذ شده در خصوص آن، مورد توجه قرار داشته باشد تا بهترین تصمیم ممکن اتخاذ شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: این کمیته با محوریت فرمانداری سمنان با حضور اعضاء شورای ترافیک شهرستان، نمایندگانی از استانداری، اصناف، شهرداری، دادستانی و سایر دستگاه‌ها متولی امر، تشکیل شود و طی جلسه‌ای مباحث پیرامون این مساله در ابعاد مختلف بررسی و به یک جمع بندی مطلوب برسد.

شریفی نژاد بیان کرد: بررسی مجدد نقاط حادثه خیز معابر درون شهری استان سمنان به صورت میدانی توسط متولیان امر انجام شود و برآورد بودجه مورد نیاز به منظور ایمن سازی نقاط توسط شهرداری‌ها به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

او ادامه داد: سال ۱۴۰۰ روند پایدار و کاهشی که از سال ۱۳۹۶ تا ابتدای امسال در تصادفات درون شهری به وقوع پیوسته بود، در حال معکوس شدن است و ضرورت دارد تا پیگیری جدی در این خصوص انجام گیرد.

او گفت: اگر یک نفر از آمار تصادفات جرحی و فوتی در معابر درون شهری کاهش یابد، توانسته ایم نویدبخش آرامش برای یک خانواده از جامعه باشیم و این امری بسیار ارزشمند است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: ۴۵ درصد تصادفات داخل شهری در استان طی ساعات ۲۲ تا ۲۴ اتفاق می‌افتد که نیاز است تا فرهنگ سازی و آگاهسازی جامعه برای کاهش این ارقام توسط تمام بخش‌ها از جمله رسانه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

خیابان امام خمینی (ره) شهر سمنان، از معبر‌های بسیار قدیمی این شهر، ابتدای سال ۱۴۰۰ پس از کشمکش‌های فراوان با صرف هزینه به پیاده‌راه تبدیل شد، اما اکنون با تصمیم یکی از اعضای شورای اسلامی شهر دوباره به روی خودرو‌ها باز شده و تردد در آن آزاد است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خیابان امام معاونت عمرانی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر ویژه خیابان جمهوری ساماندهی شد

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ از اجرای طرح ساماندهی محور ویژه خیابان جمهوری از خیابان سی تیر تا فردوسی در راستای ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات معابر خبر داد.

زینب عبادی در ادامه افزود: با توجه به دو بریدگی در مقابل سفارت انگلیس به متراژ ۱۸ متر و قبل آن به متراژ ۱۵ متر طول، این معاونت به روش دفنی و باریشه اقدام به انسداد آن‌ها کرد.

وی اظهارداشت: در پی افزایش آمار تصادفات و سوانح وسایط نقلیه با راکبین موتور سیکلت‌های که از بریدگی‌های غیر مجاز واقع در رفیوژ‌های میانی اقدام به تردد عرضی از سطح خیابان‌های مذکور می‌کنند این حوزه پس از شناسایی محل‌های غیر مجاز که فاقد خط کشی گذرگاه عابر پیاده و تابلو‌های انتظامی ویژه بودند اقدام به انسداد کامل این گذرگاه‌ها با استفاده از بلوک سیمانی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • مسیر ویژه خیابان جمهوری ساماندهی شد
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم