Web Analytics Made Easy - Statcounter

نزدیکان باشگاه پرسپولیس می گویند یحیی گل محمدی درخواست جذب مهاجم خارجی را به مدیرعامل موقت باشگاه ارائه کرده است.

یحیی گل محمدی بلافاصله پس از بازگشت به تهران در اولین مکالمه ای که با مجید صدری داشت از مدیرعامل موقت باشگاه پرسپولیس درخواست جذب مهاجم خارجی کرد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس بعد از شکست ۳ بر صفر مقابل الهلال و حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ریاض به تهران برگشت تا برای حضور در فصل تازه لیگ برتر آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته نزدیکان باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی بلافاصله پس از بازگشت به تهران درخواست جذب مهاجم خارجی را ارائه کرده است.

 گویا شکست سنگین مقابل الهلال گل محمدی را به فکر تقویت هرچه سریعتر پرسپولیس انداخته و در قدم اول از مجید صدری خواسته موانع موجود بر سر راه جذب بازیکن خارجی را برای پرسپولیس برطرف کند.

 پرسپولیس اگر بتواند مطالبات گابریل‌کالدرون را بپردازد، نه تنها مشکلی بابت پنجره بسته نخواهد داشت بلکه فدراسیون فوتبال هم دیگر نمی تواند به دلیل بدهی این باشگاه و داشتن پرونده باز جلوی جذب مهاجم خارجی را بگیرد. گفته می شود اولین گزینه ای که مد نظر سرمربی پرسپولیس قرار دارد استنلی کی روش است و البته احتمال دارد پرسپولیس علاوه بر جذب یک مهاجم خارجی، یک هافبک طراح خارجی نیز جذب کند.

گویا یحیی گل محمدی در صحبتی که با مجید صدری داشته از او خواسته مقدمات این کار را فراهم کند و پیگیر تقویت تیم باشد.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس اسراییلی ها در شرکت طرف قرارداد فدراسیون فوتبال نقش دارند؟ + اسناد عربستان ترسناک شده است؛ تیم ملی 12 امتیازی، الهلال و النصر در نیمه نهایی فیلیپه گشتات گزینه نهایی خط حمله استقلال نیوکاسل فقط 50 میلیون پوند در نقل و انتقالات ژانویه هزینه می کند رونمایی از معشوقه جدید مائورو ایکاردی؛ بازیگر و مدل مشهور آرژانتینی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جذب مهاجم خارجی یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، این مربی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید تا مطالباتش را در سه قسط دریافت کند اما با اینکه که قسط اول از سوی پرسپولیس پرداخت شد، قسط دوم و سوم پرداخت نشده است.

به گزارش ایسنا؛ دیروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) موعد پرداخت قسط سوم بوده است که این کار انجام نشده است. این در حالی است که بر اساس توافق طرفین، در صورت پرداخت‌نشدن قسط سوم در زمان مشخص‌شده، گل‌محمدی می‌تواند حدود پنج میلیارد تومان به عنوان جریمه دریافت کند. این یعنی اگر گل‌محمدی از پرسپولیس شکایت کند، علاوه بر پرداخت دو قسط، باید پنج میلیارد تومان هم جریمه بدهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901512

دیگر خبرها

  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد