Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – علیرضا محمد مدافع راست اواخر دهه هشتاد پرسپولیس در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه «سلام تهران» در خصوص نتیجه پرسپولیس در مقابل الهلال عربستان گفت: این باخت برای پرسپولیسی که قهرمانی‌های متعددی را کسب کرد بسیار سنگین بود؛ الهلال تیم خوب و با کیفیت و لِول بالایی بود و برای کسب این پیروزی هزینه زیادی صرف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقابل این تیم، پرسپولیسی قرار داشت که جای نیروهای کلیدی در پست‌های مهمش خالی بود و از طرفی قرمزها بازی با کیفیت همیشگی خود را ارائه ندادند.

این پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان تیمِ ما اسیر پِرس سنگین تیم الهلال شدند. هافبک‌های الهلال قوی بودند و با حملات شدید بر دفاع راست به تیم مقابل غلبه کردند و پرسپولیس در میانه میدان نتوانست توپ را به درستی هدایت کند.

 محمد جای خالی بازیکنان کلیدی مثل نوراللهی و کنعانی را از دلایل دیگر این شکست عنوان کرد و گفت: این بازی ارائه شده، بازی همیشگی تیم پرسپولیس نبود و بازیکنان اسیر قدرت الهلال شدند و حریف با ضربه های متعدد تیم را پرس کرد. اگر باشگاه پرسپولیس از لحاظ مالی بازیکنان را تامین کند تیم می‌تواند نیروهای خوب خود را حفظ کند و دلیلی برای کناره‌گیری مُهره‌های مهمی مثل شجاع، احمد و کنعانی وجود نخواهد داشت.

 مدافع سابق پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس قدرت اول آسیاست و با این نتیجه از ارزش‌های پرسپولیس کم نشد. پرسپولیس همچنان مدعی اول قهرمانی است و شخصیت قهرمانی دارد و برای ششمین سال متوالی می‌تواند قهرمان ایران شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس الهلال عربستان پرسپولیس خبر ویژه علیرضا محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • سکوت کایل اسنایدر درباره شکست سنگین و تاریخی شکست!
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!