Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@04:13:18 GMT

توقف پونفرادینا در شب کلین شیت عابدزاده

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۷۸۱۴

در شبی که عابدزاده دروازه خود را بسته نگه داشت، پونفرادینا در کسب برد مقابل میهمان خود که یک نیمه ده نفره بازی کرد ناکام بود.

به گزارش "ورزش سه"، پونفرادینا هفته گذشته در حالی که امیر عابدزاده را برخلاف چهار مسابقه اخیرش در ترکیب و فهرست بازی نداشت مقابل تیم رده پانزدهمی سوسیداد B با نتیجه مساوی متوقف شد تا روند نزولی اش با از دست دادن 7 امتیاز از 9 امتیاز ممکن در طی 3 بازی اخیر تداوم یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پونفرادینا امشب در هفته دهم در شرایطی مقابل فوئن لابرادا قرار گرفت که امیر عابدزاده را در ترکیب اصلی خود داشت. دروازه بان ایرانی پونفرادینا که یکی از نفرات دعوت شده به تیم ملی برای دو بازی با کره جنوبی و امارات بود، امشب به ترکیب تیمش بازگشت تا با تداوم درخشش هایش امید خود را برای به دست آوردن پیراهن شماره یک تیم ملی زنده نگه دارد.

 

 

 

 

 

نیمه اول تقابل دو تیم گلی به همراه نداشت و بازی با نتیجه 0-0 به پایان رسید. تنها اتفاق مهم این نیمه اخراج بازیکن تیم فوئن لابرادا بود. کریستین مارکز، در دقیقه 41 این دیدار با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا یاران عابدزاده با یک یار بیشتر در نیمه دوم برای کسب برد تلاش کنند.

 

در نیمه دوم بازی یک طرفه ای را شاهد بودیم و فوئن لابرادا که یک یار کمتر داشت کاملا عقب کشیده بود. حملات سریالی یاران عابدزاده از شروع نیمه دوم بارها دروازه فوئن لابرادا را تا آستانه باز شدن پیش برد اما هیچ کدام از این حملات به گل ختم نشد تا بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان برسد.

 

 

 

 

 

با این نتیجه پونفرادینا 18 امتیازی شد و فرصت صعود به رتبه دوم را از دست داد تا پایین تر از آلمریای 19 و خیخون 21 امتیازی در مکان سوم لالیگا دو قرار بگیرد.

 

 

امیر عابدزاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیر عابدزاده فوئن لابرادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۷۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!

الهلال عربستان در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین رفت و علی‌رغم کسب پیروزی ۲ بر یک، به‌دلیل شکست ۴-۲ بازی رفت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سیاوش یزدانی، مدافع سپاهان که در بازی برگشت تیمش مقابل الهلال از زمین اخراج شد و پس از آن در حرکتی غیرحرفه‌ای و مبتدیانه نتیجه یک - صفر را به هواداران رقیب نشان داد، پس از باخت دیشب الهلال در صفحه اینستاگرام این باشگاه کامنتی با همین نتیجه و چند ایموجی خنده گذاشت که باعث خشم هواداران شد.

 

منبع خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • عکس| خشم عربستانی‌ها از حرکت جنجالی یزدانی
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید