Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@03:07:21 GMT

رایکا با تساوی استارت زد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۷۸۹۶

رایکا با تساوی استارت زد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، تیم رایکا بابل نماینده مازندران در نخستین بازی خود در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ لیگ یک فوتبال کشور در ورزشگاه اختصاصی فولاد اهواز مهمان تیم استقلال ملاثانی بود که در پایان به نتیجه مساوی ۲-۲ دست یافت.

پیروز قربانی سرمربی رایکا برای این بازی از ترکیب ابتدایی سعید ابراهیم پور، ناصر رضایی، محمد آژیر، میثم مرادی، مصطفی آقاجانی، سینا قنبرپور، برهان عابد، رضا نبی زاده، محمد حسین پور، محمد رضی پور و رضا عبدی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بابلی‌ها در نیمه اول با گل دقیقه ۱۳ رضا عبدی از حریف جنوبی خود پیش افتادند، اما این گل در دقیقه ۴۰ بازی پاسخ داده شد تا دو تیم در نیمه اول با تساوی به رختکن بروند.

در نیمه دوم باز هم تیم رایکا بود که با دبل عبدی در دقیقه ۵۵ دوباره از حریف پیش افتاد.

این برتری دقایق پایانی بازی از بین رفت و استقلال ملاثانی گل تساوی را دقیقه ۸۵ زد تا بدین ترتیب یک امتیاز از این بازی سهم دو تیم شود.

رایکا اول آبان ماه و در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، میزبان ماشین سازی تبریز است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رایکا بابل لیگ یک فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی

تیم فوتبال لاتزیو از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موفق شد با دو گل یوونتوس را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در دیدار برگشت تیم‌های لاتزیو و یوونتوس از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۲ بر یک لاتزیو به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم یوونتوس توانست با ۲ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم یوونتوس توانست با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۱۲ والنتین کاستیانوس با یک ضربه سر از روی نقطه کرنر توانست دروازه تیم میهمان را باز کند و نیمه اول به سود لاتزیو به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۴۹ والنتین کاستیانوس با یک بغل پا توانست برای دومین بار دروازه تیم یوونتوس را باز کند و در این بازی دبل کند.

در دقیقه ۸۳ آرکادیوژ میلیک یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کرد اما نتوانست فرشته نجات بیانکونری شود و بازی در نهایت بازی به سود لاتزیو به اتمام رسید.

یوونتوس در مجموع دیدار رفت و برگشت موفق شد به فینال جام حذفی ایتالیا راه یابد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا