Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، نیروی هوایی آلمان امروز (یکشنبه) برای اولین بار پس از بیش از یک قرن، سورت پروازی در آسمان شهر قدس اشغالی انجام داده است.

امروز یکشنبه، هواپیما‌های جنگی آلمان و اسرائیل پرواز مشترکی را بر فراز مقر کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و دیگر نهاد‌های اسرائیلی به سمت روستای المالحه در جنوب بیت المقدس انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منابع خبری رژیم صهیونیستی هدف از انجام این سورت پروازی را تأکید برلین و تل آویو بر داشتن روابط نزدیک دو طرف عنوان کردند.

به نوشته روزنامه «تایمز اسرائیل»، در طول پرواز‌های مشترک، گروه هواپیما‌های اسرائیلی را آمیکام نورکین فرمانده نیروی هوایی اسرائیل و گروه آلمانی را ژنرال اینگو گرهارتز هدایت می‌کردند.

منابع اسرائیلی اعلام کردند که این هواپیما‌های آلمانی برای شرکت در رزمایش هوایی مشترک موسوم به «پرچم آبی» وارد اسرائیل شدند.

این اولین پرواز هواپیما‌های جنگی آلمان در آسمان بیت المقدس از زمان جنگ جهانی اول به شمار می‌رود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین ولی الله سیف احمد عراقچی جنگنده آلمانی قدس اشغالی جنگ جهانی اول ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین ولی الله سیف احمد عراقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت ژنرال اسرائیلی از سرمایه گذاری 3 میلیارد دلاری برای بمباران تاسیسات اتمی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 اسحاق بریک ژنرال صهیونیست فاش کرده که رژیم اسرائیل یازده میلیارد شِکِل معادل سه میلیارد دلار در نیروی هوایی‌اش برای حمله به تاسیسات اتمی ایران سرمایه گذاری کرده و این حمله قرار بوده در 2009 انجام شود اما به دلایلی که این نظامی ارشد توضیح می‌دهد این حمله در آن زمان انجام نشد و حالا این دلایل برای حمله پیچیده تر شده است. روایت این ژنرال ارتش اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • با ویژگی‌های جت جنگنده نسل هفتم آشنا شوید
  • واکنش شولتز به حملات علیه سیاستمداران آلمانی
  • این جنگنده ایرانی را با اف ۳۵ و اف ۲۲ مقایسه نکنید
  • جنگنده جنگ جهانی دوم روسیه بازسازی شد و به پرواز درآمد | ویدئو
  • حملات جنگنده‌های ارتش اسرائیل به جنوب لبنان
  • هشدار آلمان به اسرائیل: به رفح حمله نکنید
  • هزینه یک جت شخصی چقدر است؟
  • روایت ژنرال اسرائیلی از برنامه 3 میلیارد دلاری برای بمباران ایران!
  • روایت ژنرال اسرائیلی از سرمایه گذاری 3 میلیارد دلاری برای بمباران تاسیسات اتمی!
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟(+عکس)