Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  دنیای اقتصاد، تحقیقات میدانی از بازار فروش مسکن در محدوده مرکزی شهر تهران نشان‌دهنده آن است که دامنه قیمت فروش مسکن در این منطقه وسیع است و قیمت‌های پایین، متوسط و نسبتا بالا را می‌توان در میان آپارتمان‌های  فایل شده برای فروش مشاهده کرد.

بازه قیمت از حدود 25 میلیون تومان به ازای هر متر مربع در مورد املاک کهنه‌ساز شروع می‌شود و تا حول و حوش 70 میلیون تومان در هر مترمربع امتداد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنین بازه عریض و متنوعی از قیمت‌های پیشنهادی در کمتر منطقه‌ای از سطح تهران قابل مشاهده است.

نکته مهم دیگر در میان فایل‌های فروش بررسی شده در منطقه شش، وجود تعداد زیاد آپارتمان مسن در هسته مرکزی شهر با وجود کم شدن عرضه نوسازهاست که می‌تواند شاهدی بر کاهش فعالیت سازندگان در این منطقه باشد. بخش وسیعی از این منطقه نیز کاربری اداری دارد و در محدوده طرح اصلی ترافیک تهران نیز هم قرار گرفته است؛ مختصاتی که می‌تواند بر کاهش رغبت برای سکونت در این منطقه و به تبع آن کاهش جذابیت برای سازندگان یا مشارکت‌کنندگان در ساخت تاثیر بگذارد.

پربیننده ترین بنادر هند روی کشتی‌های ایران بسته شد / کارمزد گزاف چین از محموله‌های ایران با ۵۰۰میلیون کجای تهران می‌توان خانه خرید؟ ساخت پل تراتزیتی ایروان-تفلیس توسط شرکت ایرانی آلارم قیمتی بازار به سازنده‌ های مسکن مانع تراشی آذربایجان در صادرات به روسیه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازار مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک

بازارنیوز به بررسی قیمت خانه در تهران پرداخته است.

گروه اینفوگرافیک بازارنیوز- سروش نظری؛ بر اساس قیمت‌های معامله شده در بازار مسکن، قیمت خانه در تهران به شرح زیر است.

 

 

برچسب ها: قیمت مسکن ، قیمت آپارتمان ، قیمت آپارتمان در تهران ، بازار مسکن ، بازار مسکن تهران لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9Y

دیگر خبرها

  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد