Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:47:45 GMT

نفرات برتر مبارزه جنگجویان ووشو معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۸۲۲۴

نفرات برتر مبارزه جنگجویان ووشو معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مرحله نهایی رقابت‌های آزاد ساندا موسوم به «مبارزه جنگجویان ووشو» دسته منتخبان عصر یکشنبه با برگزاری دیدارهای پایانی اوزان ۶۰-، ۷۰-، ۸۰- و ۹۰- در حضور مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه‎ای وزیر ورزش و جوانان پیگیری شد و با معرفی نفرات برتر به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس در دسته ۶۰- کیلوگرم پیمان رحمانی از کرمانشاه با برتری مقابل محمدعلی اقتدار از هرمزگان به عنوان قهرمانی دست یافت. در وزن ۷۰- کیلوگرم محسن محمد سیفی از زنجان، عباس کریمی از گیلان را شکست داد و اول شد.

مجید هاشم بیگی از زنجان ضمن برتری مقابل علیرضا سربلند از لرستان به مقام نخست دسته ۸۰- کیلوگرم رسید و در آخرین دسته وزنی یعنی ۹۰- کیلوگرم، مهدی مرادی از البرز با کسب برتری مقابل مرتضی نوروزی از سمنان قهرمان شد.

رقابت‌های مبارزه جنگجویان ووشو طی روزهای ۲۴ و ۲۵ مهرماه در حاشیه دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شده بود.

امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو، علیرضا خسروی رئیس دفتر امور مشترکین فدراسیون‌های ورزشی، حسین اوجاقی و زهرا ناطقی نواب رئیس فدراسیون، علی صدیقی دبیر فدراسیون و جمعی از ملی ‎پوشان، قهرمانان، مربیان، پیشکسوتان و سایر اعضای خانواده ووشو این مسابقات را از نزدیک تماشا کردند

کد خبر 5330087

منبع: مهر

کلیدواژه: ووشو فدراسیون ووشو مسابقات ووشو تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال الهلال عربستان تیم فوتبال الهلال عربستان تیم ملی فوتبال ایران تکواندو کشتی آزاد یحیی گل محمدی لیگ برتر بسکتبال فوتسال تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران

تیمی با مالکیت مهدی طارمی ستاره بوشهری در یک سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد بعد از قهرمانی در لیگ بزرگسالان استان بوشهر به دستاورد جدیدی دست یافت.

مسابقات فوتبال زیر گروه مناطق کشور به میزبانی باشگاه شهریار بوشهر با حضور ۵ تیم برگزار شد.

باقر زنگنه و‌ دوستانش از لیگ جوانان استان بوشهر استارت زدند و بعد از حدود یازده ماه در ورزشگاه شهید مهدوی جشن صعود به لیگ یک را برگزار کردند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • حاشیه شهربانو منصوریان روی آنتن زنده/ رفتار عجیب در قامت یک مدال‌آور!
  • واكنش رييس فدراسيون به قهر شهربانو منصوريان
  • رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • پایان پیکار‌های ووشو جوانان دختر مازندران در بابلسر
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران