Web Analytics Made Easy - Statcounter

با این حال رجانیوز سایت جبهه پایداری می‌گوید که فیش‌های ادعایی، مخدوش هستند.

پورمهدی مدیر امور مالی شرکت خاک چینی در گفتگو با رجانیوز ضمن رد دریافت حقوق از سوی دو شرکت صنایع مس و خاک چینی توسط رستمی، توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد: «از آنجا که آقای رستمی در استخدام شرکت صنایع مس بوده و از آنجا برای مدیرعاملی خاک چینی مأمور شده، حقوق وی توسط شرکت صنایع مس واریز شده و طی یک سند مالی از سوی شرکت خاک چینی به صنایع مس بازمی‌گشته و همین موضوع دستمایه یک تخریب غیرکارشناسی قرار گرفته است که نشان از بی‌اطلاعی منتشرکنندگان از بدیهیات حسابداری و رویه‌های اداری در شرکت‌های دولتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» میزان حقوقی هم که در ادامه توضیح آمده، معقول نیست، گرچه مشکلی بالاتر از یک فرد و یک سازمان است.

مدیر امور مالی شرکت خاک چینی می‌گوید: «حقوق آقای رستمی در شرکت صنایع مس چیزی در حدود ۳۳ میلیون تومان بوده که با انتقال ایشان به شرکت خاک چینی، اعلام می‌شود که مجاز به دریافت رقم حقوقی برابر با مدیرعامل قبل از خودشان هستند. این رقم چیزی در حدود ۳۵ میلیون تومان بود. با این حال آقای رستمی به جهت رعایت عدالت اداری و کم کردن فاصله حقوق مدیرعامل با کارکنان، حقوق خود را ۲۵ میلیون تومان در ماه تعیین کرد و ماهانه مابه‌التفاوت این مبلغ را به شرکت خاک چینی بازمی‌گرداند. اسناد واریزی‌های ایشان در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت.»

23302

کد خبر 1564811

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حقوق و دستمزد شستا شرکت صنایع مس شرکت خاک چینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  دولت اوکراین تصمیم کشورش را برای تغییر در وضعیت حکومت نظامی که از فوریه ۲۰۲۲ اجرایی شده است، به شورای اروپا ابلاغ کرد.

زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین با امضای این فرمان تصمیم پارلمان کشورش برای گسترش حکومت نظامی در این کشور را تایید کرد. 

این فرمان که در ۲۳ آوریل صادر شد، شامل ایجاد مناطق نظامی در خط مقدم است که برخی از مناطق اشغالی را نیز دربرمی‌گیرد. در این مناطق اشغالی دولت اکنون این اختیار را دارد که بطور موقت اموال عمومی را برای اهداف نظامی تصرف کند.

بر اساس این درخواست، دولت اوکراین مفاد این کنوانسیون مانند مصون ماندن مسکن، محرمانه بودن مکاتبات، عدم مداخله در زندگی شخصی و خانوادگی، آزادی رفت و آمد و انتخاب آزادانه محل سکونت و عدم استفاده و تصرف دارایی‌ها را رعایت نخواهد کرد.

در حالی که این تغییرات مطابق با کاربردهای معمول در حکومت نظامی است، اما برجسته کردن آنها می‌تواند در تضاد با تضمین‌های حقوق بشری باشد که اوکراین می‌بایست در جهت درخواست عضویتش در اتحادیه اروپا انجام دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زندگی سخت است اما مدیرعاملی سخت‌تر!
  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • شانا و جبهه پایداری در جستجوی ۳ کاندیدا /لیست مشترک قطعی شد؟
  • افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس
  • ۱۰ کاندیدای مشترک در سه لیست انتخاباتی تهران /کدام نامزدها خط خوردند؟ +جدول
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • سیاره عطارد در اوج خورشیدی قرار می‌گیرد
  • زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد