Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@22:30:40 GMT

پدیده عجیب «میلیاردرهای فقیر»؛ میراث شوم روحانی!

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۸۳۲۱

پدیده عجیب «میلیاردرهای فقیر»؛ میراث شوم روحانی!

روزنامه اعتماد روز گذشته در گزارشی با عنوان «میلیاردرهای فقیر» به نقل از یک کارشناس اقتصادی نوشت:

«ما با پدیده میلیاردرهای فقیر رو‌به‌رو هستیم که هر چند دارای خودروی 600 میلیون تومانی و یک واحد آپارتمان 2میلیاردی هستند اما از عهده مخارج ماهانه‌شان بر نمی‌آیند و هر چند خودروی او امروز گران شده اما توانایی آن را ندارد تا قطعه مورد نیاز آن را تهیه کند یا اینکه دیگر توان خرید آپارتمانی با متراژ بالاتر را ندارد که در نتیجه منجر به مهاجرت معکوس افراد می‌شود یا اینکه باید به مناطق پایین‌تر نقل مکان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. پدیده‌ای که در ایران به لحاظ اقتصادی رخ داده بسیار عجیب است و در سایر نقاط دنیا به ندرت می‌توان کشوری را پیدا کرد که تورم آن کشور از دستمزدها جلو بیفتد.»

گفتنی است، این موارد و دهها و صدها مورد خسارت‌بار دیگر از جمله افزایش600% قیمت مسکن، افزایش

900% قیمت دلار، افزایش 100 تا 700% قیمت اقلام خوراکی، رکوردشکنی در افزایش شاخص فلاکت، رکوردشکنی در رشد منفی اقتصادی، رکوردشکنی در کاهش ارزش پول ملی، بحران برقی، بحران نفتی، بحران ارزی، بحران بنزینی، بحران تورم، بحران نقدینگی، بحران جمعیتی، بحران بیکاری و... تنها بخشی از میراث شوم دولت روحانی برای دولت سید ابراهیم رئیسی است.

کارنامه 8 ساله طیفی که با شعار تعامل با غرب و رفع تحریم، رأی مردم را دزدید اما در روز آخر علاوه‌ بر نابودی اقتصاد کشور و معیشت مردم، با صدها تحریم جدید دیگر کشور را تحویل داد و رفت.

منبع: فردا

کلیدواژه: بحران نقدینگی بحران جمعیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده جدید تیک تاک؛ زن عجیبی که ۱۰ فرزند از هشت مرد مختلف دارد!

این زن با به اشتراک گذاشتن زندگی عجیب خود در تیک تاک به شهرت رسیده و هزاران فالوور دارد. این زن که فای نام دارد با به اشتراک گذاشتن زندگی عجیب خود در تیک تاک به شهرت رسیده و هزاران فالوور دارد.

یکی از کاربران تیک تاک این زن را با نیک کانن مقایسه می‌کند که ۱۰ فرزند از ۶ همسر مختلف دارد و در حال حاضر منتظر یازدهمین فرزندش است. اما قضیه برعکس است. چند شوهری در هیچ فرهنگی توجیه نشده و امری غیر قابل پذیرش است. به نظر می‌رسد افرادی مثل خانم فای از مشکلات روحی رنج می‌برند و برای دیده شدن دست به هر کاری می‌زنند.

این روز‌ها به کرات شاهد چنین اخباری در شبکه‌های اجتماعی هستیم. این پلتفرم‌ها به افراد اجازه می‌دهند تا به صورت رایگان شهرت کسب کنند. اما وقتی هنر و تخصص خاصی وجود نداشته باشد، عده‌ای دست به چنین کار‌هایی می‌زنند.

این زن آمریکایی اغلب مجبور می‌شود از تصمیم خود برای بچه دار شدن از ۸ مرد مختلف در برابر ترول‌های آنلاین دفاع کند. برخی گفته اند که برای فرزندان او متاسفند، در حالی که برخی دیگر تعجب کرده اند که آیا او از چند بابای نوزادش برای تامین مالی استفاده می‌کند. خانم فای با به اشتراک گذاشتن ویدئویی از اسناد ادعایی دادگاه که نشان می‌دهد او فقط ۱۰ دلار درآمد دارد، به کاربران پاسخ داد.

وقتی کاربر دیگری از او پرسید که پدر فرزندانش را از کجا پیدا می‌کند، گفت: اگر یک بیلبورد خالی دیدم در آنجا آگهی می‌گذارم. او همچنین در یک ویدیوی تیک تاک گفت که می‌خواهد ۱۹ فرزند دیگر داشته باشد. در ماه آگوست، این زن در ویدیویی که بیش از ۲.۹ میلیون بازدید داشت، درباره تصمیم خود برای بچه دار شدن با مردان مختلف صحبت کرد!

منبع: فانیگما

tags # ازدواج سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • کشور نیازمند «سرمایه انسانی آموزش دیده» است
  • افزایش قیمت گاز در اروپا؟!
  • ماشه افزایش قیمت گاز در اروپا چکانده می‌شود
  • رکوردشکنی عجیب و غریب سریال گناه فرشته!
  • پدیده جدید تیک تاک؛ زن عجیبی که ۱۰ فرزند از هشت مرد مختلف دارد!
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن