Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از شناسایی ودستگیری عاملان تیراندازی در عملیات هدفمند و هوشمندانه پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ احمدثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل بیان داشت: در پی تیراندازی و ایجاد رعب وحشت برای شهروندان در روستای گلمیر شهرستان زابل، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این تیراندازی، به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان زابل قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و گشت زنی‌های نامحسوس، موفق شدند در کمترین زمان ممکن عاملان تیراندازی را که ۲ نفر بودند، دراقدامی غافلگیرانه و قبل ازهرگونه عکس العملی دستگیرکنند.

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: دربازرسی از منزل این افراد که بین ۲۷ تا ۳۰ سال سن داشتند یک قبضه اسلحه شکاری بکار رفته در تیراندازی‌ها کشف و طی بازجویی به عمل آمده این افراد دستگیر شده به تیراندازی‌های غیر مجاز ورعب و وحشت شهروندان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در خاتمه با بیان اینکه، متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، تأکید کرد: نیروی انتظامی مصمم است با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی که با تیراندازی‌های غیر مجاز آسایش شهروندان را برهم می‌زنند به صورت قاطعانه برخورد کند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیراندازی فرمانده انتظامی شهرستان زابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۸۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودوری سمند تاکسی حامل سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا شائینی ۱۸ اردیبهشت‌ماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه قلعه نو خرقان این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سمند تاکسی شوتی مشکوک شده و دستور توقف دادند. 

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه، خودرو تاکسی را که از استان گلستان عازم یکی از استان‌های جنوبی کشور بود را متوقف و در بازرسی از آن ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ارزش این محموله قاچاق کشف شده را ۶۰۰ میلیون ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر که پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • یک فوتی در نزاع عمومی در روستای راسفند ایذه
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • رنجش شهروندان زابلی از پس زدگی آب فاضلاب در معابر + تصاویر