Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید تاکید کرد که تیمش از نظر فنی، بدنی و روحی شرایط مساعدی دارد و آنها به دنبال رقم زدن یک اتفاق خوب دیگر برای کشتی هستند. - اخبار ورزشی -

فرشاد علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با تاکید بر اینکه نتایج تیم ملی بزرگسالان در مسابقات قهرمانی جهان روی نفرات اعزامی به پیکارهای امیدهای جهان تاثیر خواهد داشت، گفت: تمام تلاش مان را می‌کنیم که بهترین نتیجه حاصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا نتیجه‌ای که در نروژ به دست آمد روی کار ما هم خیلی تاثیر خواهد داشت، آنها علاوه بر اینکه خیلی با بردهای‌شان خوشحال‌مان کردند، انگیزه زیادی به ما دادند، خود من خیلی از این موفقیت انرژی گرفتم. البته قبل از اعزام تیم هم روی موفقیت بچه‌ها خیلی حساب می‌کردیم و دور از دسترس نبود.

وی ادامه داد: تیمی که به قهرمانی جهان رفت، تیم خوبی بود. همه نفرات خیلی تلاش کرده و زحمت کشیده بودند. من خودم 6-7 ماهی در اردو بودم چون یک سری از بچه‌های امید در قالب بزرگسالان تمرین می‌کردند. 

علیزاده که سال 2019 نیز هدایت تیم ملی امید را در جهانی برعهده داشت، در مورد شرایط اردویی شاگردانش تصریح کرد: دومین اردوی 12 روزه ماه شنبه 24 مهر به پایان رسید و بعد از سه روز استراحت مجددا تمرینات از روز 28 مهر استارت می‌خورد که به اعزام منتهی خواهد شد.

قهرمان سابق تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به حضور اعضای کادرفنی‌اش در جهانی صربستان گفت: خیلی از مربیان سازنده طی ماه‌های اخیر تیم‌ها را در مسابقات برون مرزی و جهانی رده‌های مختلف همراهی کرده‌اند. داود گیل نیرنگ، فرزاد ایمان علیزاده، مهدی علیزاده از استان قم و سینا طالب طالبوند در صربستان ما را همراهی می‌کنند و از 4 مربی اعزامی، 3 نفر مربی سازنده هستند.

وی در مورد وضعیت آمادگی تیم اعزامی به جهانی امیدها تاکید کرد: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. امسال تیم ما کاملا متفاوت هست، تنها مهدی حسن‌نژاد دوره قبل بوده که برنز امیدهای جهان را گرفت، بقیه نفرات بار اول شان هست که در امیدها کشتی می‌گیرند. البته خیلی‌ها مدعی بزرگسالان هستند. یکی دو کشتی‌گیر مصدوم داریم که ان‌شاءالله تا روز مسابقه مصدومیت‌شان برطرف می‌شود.

علیزاده که سال 2019 با تیم‌های ملی نوجوانان و امیدها قهرمان جهان شد، در خاتمه گفت: سری پیش مسابقات جهانی امید واقعا سطح بالایی داشت ولی تیم ما اول شد. همه تیم‌ها با تمام امکانات و تمام مربیان تیم‌های بزرگسالان‌شان آمده بودند و کسب نتیجه خیلی برای‌شان مهم بود. ما هم به صربستان می‌رویم که دست پر برگردیم. در این مدت تمام تلاش‌مان را به کار بستیم و به لحاظ بدنی، فنی و روحی روی بچه‌ها کار کردیم تا یک اتفاق خوب دیگر را برای کشتی رقم بزنیم.

استقبال باشکوه مازندرانی‌ها از قهرمان سنگین‌وزن کشتی فرنگی جهان / تجلیل ویژه بابلی‌ها از یوسفی در زادگاهش + فیلم



انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی فرنگی ایران کشتی کشتی فرنگی ایران کشتی فرنگی تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است

رمضان جمالپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به میزبانی اهواز برگزار شد که در این دوره از مسابقات حدود ۱۵۰ کشتی گیر شرکت داشتند.

رئیس هیأت کشتی خوزستان اضافه کرد: ما سعی کردیم مسابقات را در بهترین سطح ممکن برگزار کنیم و سعی کردیم که سالن را در حد استانداردهای جهاتی تجهیز کنیم و به لحاظ اسکان بهترین بودیم.

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها با توجه به اینکه آخرین چرخه انتخابی تیم‌ملی است، پنج کشتی‌گیر از خوزستان به مقام اولی دست پیدا کردند و تمام تلاش ما این بود که این مسابقات را به بهترین شکل برگزار کنیم که همه از شرایط میزبانی راضی بودند.

جمالپور تاکید کرد: کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته که با یک برنامه‌ریزی خوبی که شروع کردیم، امسال پنج کشتی گیر در قهرمانی بزرگسالان در آسیا داشتیم که پنج مدال کسب کردند. همچنین امین میرزازاده به عنوان برترین آسیا در کشتی فرنگی انتخاب و برترین ورزشکار ایران شد.

رئیس هیأت کشتی خوزستان بیان کرد: امسال اتفاق خوبی در کشتی استان خوزستان دارد رخ می‌دهد از جمله اینکه پنج کشتی گیر استان در ترکیب ۶ نفره تیم ملی کشور است، ۳ سهمیه قطعی شده و به دنبال دو سهمیه دیگر هستیم و به گونه‌ای حمایت می‌کنیم که طلای المپیک را کسب کنیم.

کد خبر 6089939

دیگر خبرها

  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!