Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ایرج شریف پور شهردار بهبهان گفت: با واکسیناسیون حداکثری انجام شده در بهبهان و فروکش کردن تب کرونا و زمزمه بازگشایی مدارس، شهرداری تصمیم گرفت با اجرای طرحی بزرگ به استقبال فعالیت مجدد مراکز علم آموزی رفته و فضای محیطی مدارس را برای حضور دوباره دانش آموزان آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: همه گیری کرونا در جامعه باعث شد تا حدود دوسال کلاس‌های درس و تحصیل حضوری دانش آموزان متاثر از این بیماری به حالت آموزش از راه دور درآید.

شریف پور افزود: شهرداری بهبهان به عنوان مجری اصلی و با هماهنگی فرمانداری بهبهان به عنوان ریاست ستاد برگزاری طرح شمیم مهر و هماهنگی آموزش و پرورش بهبهان اجرا خواهد شد.

شهردار بهبهان ادامه داد: بررسی میدانی محیط‌های مدارس و معابر شهری و همچنین دریافت فرم‌های نیازسنجی با همکاری مدیران مدارس، مشکلات را شناسایی کرده و برنامه ریزی مشخص برای هر واحد آموزشی و محیط‌های پیرامونی آن انجام است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند

حجت الاسلام والمسلمین امیر رضا هدایی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضمن یادآوری اهمیت حضور حداکثری در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر با اراده خود آنها که مصداق عملی آن در نظام جمهوری اسلامی برگزاری و شرکت در انتخابات است.

منتخب مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: عقل و شرع حکم می‌کند که شهروندان با حضور خود و در با انتخاب فردی اصلح مبتنی بر تحقیق، مجالس را آن طور که می‌پسندند شکل بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین هدایی در پایان با اشاره به برنامه ریزی دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد تفرقه افزود: همان طور که امامین انقلاب وحدت و همدلی را رمز عبور از دشواری‌ها دانسته‌اند شرکت در انتخابات، اصلی ترین نمود عینی این وحدت و همدلی است که خروجی آن ساختن آینده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بر این اساس در استان خوزستان، انتخابات برای انتخاب ۲ نماینده از سه نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم رفته است.

کد خبر 6100193

دیگر خبرها

  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • شهرداری قم در مسیر تغییر ریل / کیفی‌سازی فضای شهری در اولویت قرار گرفت
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • واکسیناسیون بیش از ۷۰ هزار راس دام علیه بیماری آبله در هفتکل
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • شرف دانشجویان آمریکایی از خادمان حرم‌های شریف بیشتر است
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند