Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: در سال گذشته ۹۲۰ هکتار از اراضی استان رفع تصرف شد.

علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان ایلام  در گفتگو با میزان در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان هلیلان گفت: در سال گذشته در سطح استان ایلام ۹۲۰ هکتار از اراضی ملی توسط افراد سودجو به صورت غیرمجاز تصرف شده بود که با احکام دستگاه قضایی استان رفع تصرف شد و به بیت‌المال اعاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شهرستان هلیلان در سال گذشته ۳۵ هکتار از اراضی ملی این شهرستان به صورت غیرقانونی توسط افراد سودجو تصرف شده بود که با احکام صادر شده در دادگستری استان این اراضی به بیت المال اعاده شد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام همچنین از ارتقاء دادگاه هلیلان به دادگستری خبر داد و گفت: با ارتقای بخش هلیلان به شهرستان و پیگیری‌های انجام شده و با موفقت ریاست قوه قضاییه از ابتدای امسال دادگاه شهرستان به دادگستری ارتقاء یافت.

بیشتر بخوانید: ۶۳۰ هکتار از اراضی ملی و دولتی در حوزه شهرستان دیر به بیت‌المال برگشت داده شد

گفتنی است؛ در پایان این مراسم جابر نوری به عنوان رئیس دادگستری شهرستان هلیلان معرفی و زحمات بهروز نجفی رئیس سابق تقدیر به عمل آمد.

همچنین با حکم حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای ریاست قوه قضائیه، جابر نوری به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان هلیلان معرفی و از تلاش‌های بهروز نجفی در دوران تصدی این سمت تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس کل دادگستری استان ایلام رفع تصرف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان ایلام رفع تصرف رئیس کل دادگستری استان ایلام هکتار از اراضی ملی شهرستان هلیلان سال گذشته رفع تصرف تصرف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود

به گزارش قدس خراسان به نقل از مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، فرزاد بهشتی اظهار کرد: در ادامه اقدامات گذشته برای ساماندهی کشف رود، بهره‌برداری از تصفیه خانه سپتاژ تا پایان سال جاری صورت خواهد پذیرفت.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۷ مشهد افزود: انتخاب پیمانکار حفاظتی جهت کنترل و حفاظت از اراضی تحویلی در بستر رودخانه و جلوگیری از تصرف اراضی از طریق گشت‌های شبانه روزی، ساخت و نصب ۱۰۵ تابلوی هشدار دهنده در طول رودخانه کشف رود، ساخت و نصب ۱۰ دکل جهت نظارت هوشمند و تصویری کمربند شمالی، رفع تصرف و آزادسازی اراضی مازاد بر بستر کشف رود و برنامه اجرایی فضای سبز عمومی که حدود ۲۵۰ هکتار فضای سبز در کشف رود نگهداری می‌شود و کاشت ۱۹۰ هکتار باقیمانده تا پایان سال جاری از دیگر اقدامات مهم در این زمینه است.

دیگر خبرها

  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود