Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ حمیدرضا سهرابی در خصوص اقدامات آن بنیاد برای اجرای قانون جهش تولید مسکن، گفت: مقرر است تا بنیاد مسکن در اجرای قانون جهش تولید مسکن که سالانه احداث یک میلیون واحد مسکونی را در دستور کار قرار می‌دهد در دو حوزه مسکن شهری با احداث سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی شهری و در حوزه مسکن روستایی با بهسازی، نوسازی و احداث ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی، مشارکت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه احداث ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی، مصوبه و تسهیلات دولتی را دارد و در حال انجام است، تصریح کرد: برای این دسته از متقاضیان کار در حال انجام است. طبق تازه‌ترین آمار بیش از ۸۰ هزار متقاضی برای دریافت تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن روستایی به بانک معرفی شدند و حدود ۳۳ هزار نفر با بانک قرارداد بسته‌اند.

سهرابی توضیح داد: برای ۲۰۰ هزار واحد مسکونی قانون جهش تولید مسکن در شهرها برنامه‌ریزی مناسبی انجام شده است. با سیاست‌های جدیدی که اندیشیده شده، امید است تا گره‌های طرح اقدام ملی مسکن، از جمله پایین بودن سقف وام و بازپرداخت ۱۵ ساله آن برطرف شود. در همین خصوص، مقرر است، بازپرداخت تسهیلات ساخت در قانون جهش تولید مسکن به مدت ۲۰ سال افزایش یابد و سقف تسهیلات نیز در شهرهای مختلف جمعیتی مناسب‌سازی شود.

وی از ارائه تفاهم‌نامه پیشنهادی برای اجرای سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن شهری در قالب قانون جهش تولید مسکن خبر داد و تاکید کرد: چنانچه تسهیلات ابلاغ شود، عملیات اجرایی ۲۰۰ هزار واحد مسکن شهری قانون جهش تولید مسکن تحت مسئولیت بنیاد اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص افزایش سقف تسهیلات قانون جهش تولید مسکن به ۴۰۰ میلیون تومان، اعلام کرد: بر اساس پیشنهادی که از سوی وزارت راه و شهرسازی تنظیم شده است، در شهر تهران ۴۵۰ میلیون تومان، کلانشهرها و شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت ۴۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها ۳۵۰ میلیون تومان و سایر شهرها ۳۰۰ میلیون تومان، تسهیلات پیشنهاد شده است.

وی یادآور شد: تسهیلاتی که برای احداث ۲۰۰ هزار واحد مسکن شهری تحت مسئولیت بنیاد مسکن تعلق می‌گیرد ۳۰۰ میلیون تومان و بازپرداخت آن ۲۰ ساله است.

۲۲۳۲۲۵

کد خبر 1564826

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مسکن قیمت مسکن بازار مسکن تهران وام و تسهیلات مسکن طرح مسکن ملی مسکن مهر ۲۰۰ هزار واحد مسکونی قانون جهش تولید مسکن ۲۰۰ هزار واحد مسکن میلیون تومان بنیاد مسکن مسکن شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

به گزارش مهر، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است