Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سابق باشگاه استقلال گفت: البته اگر تهران هم بودم به جلسه مدیران سابق باشگاه نمی‌رفتم، چون عادت ندارم از جایی که بیرون آمدم دوباره به آنجا برگردم.

خبرگزاری میزان - مدیران سابق باشگاه استقلال صبح روز یکشنبه دور یکدیگر جمع شدند تا با مصطفی آجورلو، مدیرعامل جدید استقلال ملاقات کرده و به نوعی پیرامون مسائل مرتبط با استقلال با یکدیگر همفکری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از غایبان این جلسه امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال بود، به همین منظور با وی گفت‌وگو کردیم تا علت غیبت وی در این نشست را از وی جویا شویم.

*جلسه مدیران سابق باشگاه استقلال با مصطفی آجورلو برگزار شد، اما شما یکی از غایبان این جلسه بودید، غیبت شما در این جلسه به زغم برخی هواداران وجود برخی اختلافات با علی فتح‌الله‌زاده بود، آیا این مساله را تائید می‌کنید؟

نه؛ من به این جلسه دعوت شده بودم، اما از دوستان عذرخواهی کردم چون در سفر هستم امکان حضور در این جلسه را ندارم. با فتح‌الله‌زاده که پدرکشتگی ندارم، از قضا وی خودش هم با من تماس گرفت و دعوت کرد، اما چون تهران نبودم عذرخواهی کردم.

البته اگر تهران هم بودم به این جلسه نمی‌رفتم، چون عادت ندارم از جایی که بیرون آمدم دوباره به آنجا برگردم. این نگرش من است همانطور که دیگر به فدراسیون دوچرخه‌سواری نرفتم. اگر در سفر هم نبودم بازهم از دوستان عذرخواهی می‌کردم و به این جلسه نمی‌رفتم.

*با این تفاسیر، تغییرات شکل گرفته در باشگاه استقلال را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا می‌توان با حضور تیم مدیریتی جدید شاهد پیشرفت در مجموعه باشگاه استقلال باشیم؟

ما نباید همیشه نگاه صفر و صدی به افراد در حوزه مدیریت باشگاه استقلال داشته باشیم، حقیقت ماجرا این است که اگر نگاه ما به مدیران استقلال ۵۰ درصدی باشد می‌توانیم ارزیابی درستی از این موضوع داشته باشیم. امیدوارم آجورلو مانند مدیران سابق رفتار نکند؛ مدیران سابق به هر شکلی اصرار داشتند در این مجموعه بمانند در حالی که همین مساله باعث شده امروز استقلال به چنین وضعیتی گرفتار شود.

امیدوارم اگر آجورلو احساس کرد که دیگر کارآیی لازم را ندارد خودش اقدام به استعفا کند، در غیر این صورت تفاوتی بین او و بقیه مدیران قبلی نیست. باید بپذیریم که وقتی یک مدیر کارآیی ندارد، عرصه را برای حضور افراد دیگر فراهم کند، اما وقتی اصرار به ماندن صورت می‌گیرد مشکلات دو چندان می‌شود. شاید البته مدیران قبلی باشگاه استقلال چنین تفکری نداشته باشند، اما وضعیت کنونی استقلال بیانگر این اتفاق است که عملکرد ناامیدکننده آن‌ها استقلال را به حال و روز تأسف‌آوری انداخته و دود این ناکارآمدی به چشم باشگاه و هواداران آن رفته است.

*با این حال وجود تصمیمات تیم مدیریتی جدید استقلال، امیدواری زیادی را در لایه‌های هواداری به وجود آورده است. به عنوان مثال ماجرای عملیات ایجاد بستر مناسب در کمپ مرحوم ناصر حجازی تا استقلال سرانجام یک مجموعه استاندارد مختص خود داشته باشد.

ببینید یک مساله را در نظر بگیرید که مدیران قبلی چرا به سراغ اجاره زمین تمرین رفتند؟ من قصد دفاع از هیچ مدیری را ندارم، اما برخی اوقات هزینه پرداخت اجاره به نسبت تجهیز یک کمپ استاندارد به مراتب بیشتر است و شاید صرفه اقتصادی داشته باشد. تا جایی که به خاطر دارم کشت چمن کمپ مرحوم ناصر حجازی برای چندمین بار اتفاق می‌افتد، اما هربار به دلیلی این کمپ قابل استفاده نبوده است، تصور می‌کنم استقلال از ابتدای احداث این کمپ تا کنون نیم فصل بیشتر در این زمین تمرین نکرده، چون چمن این مجموعه قابلیت بهره برداری را نداشته است. شاید به اعتقاد مدیران قبلی هزینه اجاره بهای زمین تمرین مناسب، کمتر از تجهیز و نگهداری این کمپ بوده است.

*شما در دوره‌ای که مدیرعامل استقلال بودید به سمت همین مساله رفتید و ورزشگاه دستگری را اجاره کردید، اما طبیعتا وجود یک کمپ اختصاصی می‌تواند یک مزیت مطلوب برای یک باشگاه بزرگ باشد.

این نکته درستی است، اما چه ضمانتی برای نگهداری وجود دارد؟ وقتی شما یک کمپ مجهز را اجاره می‌کنید مقوله پشتیبانی و نگهداری آن مجموعه برعهده شما نیست، اما وقتی کمپ اختصاصی خود را تجهیز کنید باید به شدت از آن مراقبت کنید. در دوره‌ای که من به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شدم، به واسطه اعتراض بازیکنان و کادر فنی به دلیل کیفیت نامناسب زمین آزادی که به گفته خود بازیکنان پای بز در آن چمن پیچ می‌خورد و بازیکنان پشت صندوق عقب ماشین‌های خود لباس عوض می‌کردند؛ ما ورزشگاه مجهز دستگری را اجاره کردیم تا این مشکلات برطرف شود.

به خاطر دارم ما سال اول ۱۰۰ میلیون تومان در آن زمان بابت اجاره دستگردی پرداخت کردیم؛ مجموعه‌ای که هم زمین چمن مناسبی داشت، هم استخر و سونا؛ و از شاخصه‌های یک مجموعه استاندارد برخوردار بود. حالا تصور کنید اگر بنا بود کمپ را تجهیز کنیم باید رقمی به مراتب بیشتری را صرف نگهداری زمین می‌کردیم. به همین علت بر این عقیده‌ام که باید مسائل را همه جانبه بررسی کنیم تا قضاوتی درست و عادلانه داشته باشیم.

با این حال امیدوارم این مجموعه با پشتیبانی مناسب نگهداری شود و گرنه خانه به دوشی استقلال همچنان ادامه خواهد داشت.

*و درنهایت آینده را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

امیدوارم مجموعه مدیریتی به گونه‌ای فعالیت کند تا نگرانی جامعه هواداران بابت عملکرد‌های اشتباه در گذشته به کلی برطرف شود و دوباره هواداران با طراوات و شادابی از تماشای بازی‌های استقلال لذت ببرند و خاطرات خوب گذشته را دوباره تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اعلام اسامی داوران هفته اول لیگ برتر فوتبال

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال فدراسیون فوتبال استقلال باشگاه استقلال مدیران قبلی سابق باشگاه مدیران سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند

آفتاب‌‌نیوز :

یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت، اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس