Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:03:13 GMT

کلاهبرداری ۱۶۵ میلیاردی فروش آپارتمان در یزد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۹۰۴۵

کلاهبرداری ۱۶۵ میلیاردی فروش آپارتمان در یزد

ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: متهمی که به بهانه فروش آپارتمان دست به کلاهبرداری ۱۶۵ میلیارد ریالی از شهروندان زده بود، دستگیر شد.

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنها تحت عنوان فروش واحد مسکونی؛ بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم که در یک شرکت انبوه‌ساز مشغول به کار بوده با سرقت مهر و دفترچه‌های آن شرکت تعدادی واحد مسکونی را به شهروندان فروخته و سپس از استان یزد متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و رصد اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را در پایتخت شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی به تهران اعزام و او را دستگیر کردند.

سردار بهدانی فرد افزود: متهم پس از انتقال به استان یزد در بازجویی های پلیسی به کلاهبرداری ۱۶۵ میلیارد ریالی با فروش ۱۳ واحد مسکونی به مال باختگان اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس استان در پایان یادآور شد: افراد برای خرید و فروش خانه و زمین نسبت به استعلام از مبادی مربوطه و دستگاه های مسئول اقدام کنند تا شاهد بروز چنین کلاهبرداری هایی در این خصوص نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كلاهبرداري خرید و فروش آپارتمان فرمانده انتظامي يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد

سرهنگ علی توکلی فرمانده انتظامی اشنویه گفت: در تداوم طرح‌های امنیت محله محور و با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان در عملیاتی ضربتی، یک کلاهبردار حرفه‌ای و سابقه‌دار را دستگیر کردند.

وی افزود:  متهم در بازجویی به چندین فقره کلاهبرداری اعم از جواهرات و پول نقد اعتراف کرده است.

سرهنگ توکلی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی نسبت به عودت مبلغ قابل توجهی از کلاهبرداری به مال‌باختگان اقدام شد، اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی
  • کلاهبرداری یک میلیاردی با پیامک جعلی ثنا
  • هشدار پلیس فتا نسبت به اقدامات مجرمانه در تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس