Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@08:20:41 GMT

آمار قربانیان ناشی از کرونا درجهان

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۹۱۲۱

قربانیان کرونا در جهان از ۵ میلیون و ۹۱۴ هزار نفر گذشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

شمار مبتلایان هم به بیش از ۲۴۱ میلیون نفر رسید. در شبانه روز گذشته روسیه با ۹۹۷، مکزیک ۳۱۳ و رومانی ۲۹۸ فوتی بیشترین جان باختگان را ثبت کردند.

طی همین مدت بیش از ۳۰۱ هزار و ۷۰۰ نفر هم به کرونا مبتلا شدند. انگلیس بیش از ۴۵ هزار، روسیه بیش از ۳۴ هزار و ترکیه بیش از ۲۴ هزار نفر بیشترین آمار مبتلایان را گزارش دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در آمریکا هم در شبانه روز گذشته ۱۷ هزار و ۹۴۷ نفر مبتلا و ۱۶۱ نفر فوت کردند.

در اروپا در ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۹۲۱ فوتی گزارش شد. روسیه، رومانی و اوکراین بیشترین آمار فوتی‌ها را ثبت کردند. و در این مدت در آسیا بیش از ۱۰۴ هزار ابتلا و هزار و ۲۲۴ فوتی ثبت شد.

برچسب ها: آمار قرباینا ، کرونا ، جهان ، مبتلایان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کرونا جهان مبتلایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حسینیه» رکورددار بیشترین میزان بارندگی در خوزستان

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: شهر حسینیه از توابع اندیمشک با ثبت ۷۲ میلی‌متر بارش، بیشترین میزان بارندگی طی شبانه‌روز گذشته را داشته‌ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان، محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: شهر حسینیه از توابع شهرستان اندیمشک با ۷۲.۲ میلیمتر بارش باران در شبانه‌روز گذشته بیشترین میزان بارندگی را در استان داشته است.

وی افزود: میزان بارش باران در مناطق بیدروبه ۶۱.۵، سراک ۲۹، تارا ۲۷، ماهشهر ۲۲.۵، سالند دزفول ۱۸.۵ و کشاورزی اهواز ۱۴.۸ میلی‌متر ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خاطرنشان کرد: میزان بارش باران در سردشت زیدون ۱۰.۹، بستان ۱۰.۸، مسجد سلیمان هشت، لالی هشت، دزفول ۷.۵، دزپارت ۶.۸، شادگان ۵.۹، جایزان ۵.۷ و قلعه تل پنج میلی‌متر بوده است

کد خبر 750025

دیگر خبرها

  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد
  • واعظی: روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد
  • دیروز و امروز در کرمان چقدر باران بارید؟
  • اصفهان رکوردار بارندگی‌های شب گذشته
  • جنگ غزه / آمار قربانیان به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • «حسینیه» رکورددار بیشترین میزان بارش در خوزستان
  • «حسینیه» رکورددار بیشترین میزان بارندگی در خوزستان
  • بیشترین بارش‌های شبانه‌روز گذشته در کدام مناطق کرمان بود؟
  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه