Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کوله بران استان در کنار صادرات تمام کالاهای مجاز صادراتی اجازه دارند بیش از ۸۰۰ قلم کالای تعیین شده وارداتی را وارد کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ماندانا زنگنه در نشست بررسی فعالیت تجاری کوله بران استان اظهار داشت: بر اساس قوانین تعریف شده هر کوله بر می‌تواند تا سقف ۷۰۰ هزار تومان در ماه کالا صادر و وارد کند و این مبلغ برای هر خانوار کوله بر به صورت ماهیانه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده که باید از طریق بازارچه‌های مرزی مشخص با بهره بردن از معافیت کامل سود بازرگانی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در بخش صادرات کوله بران می‌توانند کالاهای مجاز خود را با معافیت کامل از هرگونه عوارض و حقوق گمرکی تا سقف تعیین شده توسط خود یا وکیل قانونی دارای شرایط در گمرک بازارچه مرزی موقت اظهار و پس از ارزیابی گمرک و اعمال شرایط قانونی کالا را به مقصد کشور مقابل خارج کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در بخش واردات هم قوانینی برای کولبران تعریف شده که بر اساس آن می‌توانند پس از انجام ثبت آماری کالاهای خود در سامانه جامع مرزنشینان آن را به بازارچه مرزی تعیین شده وارد کند و در نهایت پس از ارزیابی کالا از سوی گمرک و اعمال شرایط قانونی با بهره بردن از تخفیف کامل سود بازرگانی کالای خود را به صورت ماهیانه و یا بصورت تجمیعی سه ماهه ترخیص کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کوله بر کوله بران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، خسروی بنجار مدیر کل فرودگاه بین المللی استان گفت: پرواز کاروان حاج استان با ۲۵۶ سرنشین در ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه روز جمعه به زمین می‌نشیند.
وی ازخانواده خواست به دلیل همزمانی با پرواز داخلی از اجتماع در فرودگاه خودداری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان
  • ترانزیت خارجی ۷ میلیون تن کالا میان ایران و عراق در سال گذشته
  • نکات حقوقی و قوانین مربوط به دیه
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • ترجیح ترانزیت کالا بر صادرات محصولات کشاورزی توسط راه آهن ملی قزاقستان
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان