Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلر ایرانی پورتیموننزه در اولین فرصتی که به دست آورد توانست با عملکرد درخشان خود برتری تیمش را رقم بزند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پیام نیازمند، گلر ایرانی سابق سپاهان که از ابتدای فصل جاری به لیگ پرتغال و تیم پورتیموننزه پیوسته بود، شب گذشته اولین بازی خود را برای تیم جدیدش انجام داد و عملکرد درخشانی داشت و توانست به برتری تیمش کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورتیموننزه که در دیداری خارج از خانه و در استادیوم کارلوس اوزوریو به مصاف تیم دسته سومی اولیویرنس رفته بود، انتظار می رفت که کار راحتی را در پیش داشته باشد و بتواند از سد حریف خود عبور کند اما برخلاف انتظار، تیم پائولو سرجیو برای پیروزی و فرار از حذف، دست با دامان سنگربان ایرانی خود شد.

در این دیدار، پورتیموننزه در دقیقه ۱۹ توسط رناتو جونیور به گل نخست بازی دست یافت اما لوئیزینهو در دقیقه ۳۵ و روی یک کرنر ارسالی کار را به تساوی کشاند.

 ادامه جونیور یک بار دیگر تیمش را پیش انداخت تا اینکه تیم میزبان در دقیقه ۸۵ صاحب یک ضربه پنالتی شد که نیازمند موفق شد آن را مهار کند اما در میان غفلت مدافعین، ژوائو پاردس روی ریباند دروازه پورتیموننزه را باز کرد تا بازی با تساوی ۲ – 2 به پایان برسد.

در وقت های تلف شده، روی ضربه ایمبولا کارلینوس این مدافعین میزبان بودند که دروازه خودی را در دقیقه ۱۱۳ به اشتباه باز کردند. در حالیکه همگان منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند اما در دقیقه ۱۱۸ تیم اولیویرنس به گل سوم دست یافت تا دو تیم با تساوی ۳ – 3 راهی ضربات پنالتی شوند.

پس از اینکه دو تیم ضربات نخست خود را به گل تبدیل کردند، نیازمند موفق شد پنالتی دوم اولیویرنس را مهار کند اما داور دستور به تکرار این ضربه داد که بازیکن حریف موفق شد آن را وارد دروازه کند.

نیازمند ضربه سوم بازیکن اولیویرنس را هم مهار کرد و در ادامه بازیکنان ضربات خود را به گل تبدیل کردند تا در نهایت پورتیموننزه در شب درخشش پیام گلر ایرانی خود با حساب ۵ بر ۴ در پنالتی ها و مجموع ۸ بر ۷ از سد رقیب سرسخت خود اولیویرنس عبور کند و راهی مرحله بعد شود.

نیازمند در این دیدار سه پنالتی مهار کرد که اولی روی ریباند تبدیل به گل شد و دومی با تکرار داور وارد دروازه شد ولی پنالتی سوم پیروزی پورتیموننزه را رقم زد. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پورتیموننزه پرتغال پیام نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که امروز در اولدترافورد بارها ‏با درخشش موریچ، دروازه‌بان برنلی، در باز کردن دروازه این تیم ناکام ‏مانده بود بالاخره در دقیقه 79 توسط آنتونی به گل رسید تا به ‏خواسته‌اش یعنی سه امتیاز نزدیک شود. ‏

یونایتد پیش از این بازی 53 امتیازی بود و در رتبه ششم جدول قرار ‏داشت آنها درحالیکه یک بازی بیشتر از تاتنهام 60 امتیازی داشتند ‏می‌دانستند که شانس صعودشان به رتبه پنجم اندک است. رقابت ‏اصلی آنها با نیوکسل برای ایستادن در رتبه ششم است. ‏

بعد از گل آنتونی در دقیقه 79 یونایتد سه امتیاز را در جیب خود ‏می‌دید اما هشت دقیقه بعد اشتباه اونانا باعث شد همه این حساب ‏و کتاب‌ها به هم بریزد.‏

برنلی کرنر را از سمت چپ روی دروازه ارسال کرد. اشتباه محاسبه بین ‏اونانا و اریکسن و خروج بد دروازه‌بان کامرونی باعث شد یک پنالتی به ‏سود برنلی اعلام شود. خروج بد اونانا باعث شد توپ بیرون از محوطه ‏به گودموندسون برسد اما والی او بعد از برخورد به دالوت به کرنر ‏رفت.

 داور ولی اجازه ارسال این کرنر را نداد و گفت صحنه خروج اونانا ‏باید با وی‌ای‌آر بررسی شود. او در بازگشت به زمین نقطه پنالتی را ‏نشان داد و زکی عمدونی پنالتی را بر خلاف جهت حرکت اونانا به گل ‏تبدیل کرد. ‏

دیگر خبرها

  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • راهکار عجیب گرم ماندن در لحظات پنالتی! (عکس)
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی بعد از سوت بازی
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی