Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:31:54 GMT

صحبت‌های وزیر ورزش در پیاده‌روی هفته تربیت بدنی

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۹۳۷۳

صحبت‌های وزیر ورزش در پیاده‌روی هفته تربیت بدنی

به گزارش خبرنگار مهر، هفته تربیت‌بدنی از امروز (۲۶ مهرماه) آغاز شده است. حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در آغاز هفته تربیت‌بدنی با حضور در دریاچه خلیج‌فارس در چیتگر در مراسم پیاده‌روی که از سوی فدراسیون همگانی برگزار شد، شرکت کرد.

حمید سجادی در حاشیه این مراسم گفت: ۲۶ مهرماه، روز ملی ورزش و تربیت‌بدنی را به هموطنان عزیزم تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم برای جامعه ورزش نیز مبارک باشد. امیدوارم هفته پیش‌رو هفته پرباری باشد و مجدداً با همایش‌های مختلف ورزشی و برنامه‌ریزی شده همراه بشود.

وی ادامه داد: انشاءالله با برنامه‌هایی که در پیش داریم پیام نشاط و شادابی را برای جامعه داشته باشیم. به قول معاون فرهنگی وزارت ورزش، امسال آغازی برای یک سال کار، تلاش و پویایی در ورزش باشد. با همین امید این هفته را آغاز کرده‌ایم. از همکاران در فدراسیون ورزش‌های همگانی، افشین مولایی و همکارانش در فدراسیون که ایستگاه‌های همگانی را به صورت نمادین طراحی کرده بودند بی‌نهایت تشکر می‌کنم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: بر خود وظیفه می‌دانیم به بهانه هفته تربیت‌بدنی، این پیام را القا کنیم و سردمدار این تلاش و پویایی باشیم. مشارکت بیشتر در ورزش، حرکت و آمادگی جسمانی در دو سال گذشته تحت تأثیر قرار گرفت. بر خود وظیفه می‌دانم به عنوان خادم ورزش و جوانان در وزارت ورزش و جوانان، خود را به نوعی مسئول آمادگی جسمانی مردم بدانم و به فکر آن باشم.

سجادی افزود: نهضت به‌زیستی از طریق ورزش دستور کار است. بخش بزرگی از سبک جدید زندگی، فعالیت‌های بدنی است. ما هم باید نشان دهیم همگام با تمام اتفاقات روز دنیا در ورزش هیچ عقب‌ماندگی نداریم.

کد خبر 5330197 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش همگانی هفته تربیت بدنی حمید سجادی دریاچه خلیج فارس تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال الهلال عربستان تیم فوتبال الهلال عربستان یحیی گل محمدی کشتی آزاد تکواندو لیگ برتر بسکتبال تیم فوتبال استقلال تهران فوتسال جودو تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتسال هفته تربیت بدنی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۹۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال

محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در گفت و گوی تلفنی با برنامه تهران ۲۰ در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال گفت: این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند. چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: تاکنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیئت مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

 امروز عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفته بود:  بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کم‌کاری تیروئید را با این ۳ ورزش جبران کنید
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • چه کنیم آلزایمر نگیریم؟
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد