Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید جهان نژادیان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان کمک به آسیب دیدگان زلزله اخیر اندیکا را یکی از خدمات در حال انجام این اداره کل عنوان کرد و گفت: تامین آرد موردنیاز زلزله زدگان و خانوار‌های خسارت دیده ساکن روستا‌های همجوار در قالب کمک‌های مومنانه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تامین ۴ قلم از کالا‌های اساسی کشور را وظیفه ذاتی این اداره کل عنوان کرد و اظهار داشت: طبق تفاهم نامه‌ای که با سپاه پاسداران، بسیج و سازمان‌های امدادی منعقد شده است، به صورت روزانه میزان قابل ملاحظه‌ای آرد با هدف توزیع میان مردم زلزله زده اندیکا تخصیص می‌یابد تا در چنین شرایطی با تمهیدات اندیشیده شده مسئله قوت غالب مردم آسیب دیده تامین و مرتفع شود.

جهان نژادیان بر تداوم ارائه خدمات از سوی این اداره کل تاکید و تصریح کرد: برای ارائه خدمات بهتر، آمادگی همکاری بیشتر به صورت تهیه نان بهداشتی برای زلزله زدگان وجود دارد که در صورت نیاز و اعلام از سوی استانداری و دستگاه‌های ذیربط بسرعت آماده و در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول بیان داشت: همواره برای تامین گندم، روغن خام، شکر خام و برنج اقدامات پیوسته و شایسته‌ای از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران صورت می‌گیرد، از این رو نقش حمایتی و استراتژیک این اداره کل برای حفاظت و ایجاد امنیت غذایی مردم نقطه قوت تلاشگران این عرصه است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع آرد کمک های مومنانه اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی

جانشین فرمانده فراجا توضیحاتی را درباره طرح جدید انسدد در مرزهای شرقی کشور ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی درباره اجرای طرح انسداد مرز‌های شرقی گفت: مسئولیت مرز‌های کشور با فرماندهی انتظامی است و مرزبانی وظیفه کنترل و مدیریت مرز‌ها را دارد. در بعضی از مرز‌ها مانند مرز‌های شمال غربی و مرز‌های شرقی، تهدیداتی از آن سوی مرز‌ها وجود دارد که ما با آن مقابله می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: به عنوان مثال حمل و نقل مواد مخدر یا تردد اشرار و حتی نفوذ تروریست‌ها ممکن است از این مرز‌ها صورت بگیرد. در همین راستا و بنابر درخواست پلیس، مقرر شد انسداد‌های فیزیکی در این مرز‌ها ایجاد شود تا کنترل و مدیریت آن‌ها بهتر صورت گیرد.

رضایی اظهارکرد: بنابراین با مدیریت فراجا و استفاده از نظرات کارشناسی مرزبانی و بودجه‌ای که دولت تامین کرده است، مقرر شد از امکانات مهندسی رزمی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ساخت این دیوار‌ها نیز استفاده شود. در صورت نیاز با سپاه پاسداران نیز هماهنگی‌هایی صورت خواهد گرفت و از ظرفیت آنان نیز استفاده خواهیم کرد. در واقع این طرح، طرح پلیس است که ارتش به خاطر داشتن دانش فنی مناسب اجرای آن را بر عهده گرفته است. در مجموع فراجا مسئول تامین امنیت مرز‌های کشور است.

وی با بیان اینکه همه منطقه دیوارکشی نخواهد شد؛ افزود: تنها در نقاطی که آسیب پذیری وجود دارد این انسداد فیزیکی ایجاد می‌شود. علاوه بر آن مرزبانان و مرزنشینان غیور ما نیز در تامین امنیت مشارکت دارند. خوشبختانه تجهیزات خوبی نیز برای رصد و پایش مرز‌ها در اختیار فراجا قرار دارد و البته این تجهیزات بیشتر هم خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • آخرین وضعیت تالاب بندعلیخان
  • اهدای اسناد مالکیت منازل و اراضی مردم قشم بعد از 50 سال