Web Analytics Made Easy - Statcounter

لژیونرهای فوتبال کشورمان در روزی که گذشت در ترکیب تیم‌هایشان به میدان رفتند و درخشیدند.

خبرگزاری میزان - لژیونرهای فوتبال کشورمان در روزی که گذشت در ترکیب تیم‌هایشان به میدان رفتند و درخشیدند. علی قلی‌زاده گل دوم شالروا را به زیبایی به ثمر رساند و پیام نیازمند نیز با درخشش در جام حذفی پرتغال و مهار دو پنالتی حریف زمینه‌ساز صعود تیمش به مرحله بعد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جام حذفی پرتغال| شکست سنگین بواویشتا مقابل ریوآوه بدون بیرانوند

در ادامه رقابت‌های فوتبال جام حذفی پرتغال، بواویشتا در شبی که علیرضا بیرانوند را در ترکیب خود نداشت و این بازیکن روی نیمکت قرار گرفته بود میهمان ریوآوه بود و با ۴ گل شکست سنگینی را متحمل شد و از دور مسابقات کنار رفت.

جام حذفی پرتغال| وارزیم ۲ (۵) - ماریتیمو ۲ (۴)

علی علیپور ۹۱ دقیقه برای ماریتیمو بازی کرد و در دقیقه ۵۴ موفق شد نخستین گل بازی را به ثمر برساند، اما در نهایت پس از تساوی ۲-۲ در وقت‌های اضافه، ماریتیمو در ضربات پنالتی شکست خورد و از این رقابت‌ها حذف شد.

ژوپیلرلیگ بلژیک - هفته یازدهم| شارلروا ۲ - خنک صفر

علی قلی‌زاده ۸۹ دقیقه برای شارلروا بازی کرد و در دقیقه ۸۸ گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا شمار گل‌هایش در فصل جاری به عدد ۵ برسد. شارلروا با این پیروزی ۱۷ امتیازی شد و در رده ششم جدول لیگ بلژیک قرار گرفت.

لیگ دسته دوم اسپانیا| تساوی خانگی پونفرادینا در شب کلین شیت عابدزاده

از هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا، پونفرادینا میزبان فوئنلابرادا بود و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این بازی امیر عابدزاده سنگربان ایرانی ۹۰ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق به کلین شیت شد.

پونفرادینا در شرایطی مقابل میهمانش متوقف شد که فوئنلابرادا از دقیقه ۴۱ با اخراج کریستوبال ۱۰ نفره شده بود. پونفرادینا با این تساوی ۱۸ امتیازی شد و در رده سوم قرار دارد.

سوپرلیگ یونان| برد پرگل آاک در حضور محمدی و انصاری‌فرد/حاج صفی به میدان نرفت

آاک آتن در هفته ششم رقابت‌های سوپرلیگ یونان در مصاف با آترومیتوس به پیروزی پرگل ۳ بر صفر دست یافت.

در این بازی میلاد محمدی ۹۰ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت، کریم انصاری فرد از دقیقه ۸۳ وارد میدان شد و احسان حاج صفی در میدان حاضر نشد. آاک آتن با این برد ۱۳ امتیازی شد و تا رده دوم صعود کرد.

لیگ ستارگان قطر| شکست سنگین الریان با خلیل‌زاده

 از هفته ششم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر، الریان در خانه الدحیل به میدان رفت و با ۳ گل شکست سنگینی را متحمل شد.

در این بازی شجاع خلیل‌زاده در ترکیب تیمش حضور داشت، اما نتوانست مانع شکست سنگین الریان شود. الریان با این باخت با ۶ امتیاز ششم است.

سوشا مکانی در میوندالن ۷ گل دریافت کرد!

 از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ فوتبال نروژ، میوندالن در خانه هوگسوند به میدان رفت و در شرایطی که سوشا مکانی سنگربان ایرانی خود را در ترکیب اصلی داشت با نتیجه ۷ بر صفر شکست سنگینی را متحمل شد. میوندالن با ۱۵ امتیاز در قعر جدول رده بندی مسابقات لیگ نروژ قرار دارد. هوگسوند نیز با ۳۱ امتیاز به رده هفتم صعود کرد.

لیگ ستارگان قطر| توقف الاهلی در حضور ۹۰ دقیقه‌ای کنعانی‌زادگان

از هفته ششم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر، الاهلی در خانه الخور به میدان رفت و به تساوی دو بر دو دست یافت. در این بازی محمدحسین کنعانی‌زادگان بازیکن ایرانی ۹۰ دقیقه در ترکیب الاهلی حضور داشت. هر دو تیم با این تساوی ۴ امتیازی شدند و در قعر جدول لیگ ستارگان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: علاقه اسکوچیچ به لژیونرها؛ شانس کم بازیکنان داخلی برای فیکس شدن

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی فوتبال لژیونر علی قلی زاده پیام نیازمند

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال لژیونر علی قلی زاده پیام نیازمند جام حذفی پرتغال لیگ ستارگان قطر رقابت های لیگ میدان رفت ترکیب تیم امتیازی شد قلی زاده ۹۰ دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی نیمه شب گذشته به وقت ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان نیویورک رد بولز بود و موفق شد این تیم را با نتیجه پرگل 2-6 شکست دهد و سه امتیاز شیرین را به دست آورد.

شاگردان تاتا مارتینو در دقیقه ۳۰ بازی گل اول را دریافت کردند و تلاش‌هایشان برای جبران این گل خورده در نیمه اول جواب نداد و بازنده به رختکن رفتند اما شرایط در نیمه دوم به‌صورت کامل تغییر کرد و درخشش مسی به آنها کمک کرد که بتوانند به‌عنوان تیم پیروز از زمین بیرون بیاید.

این ستاره آرژانتینی در دقیقه ۴۸ توانست پاس گل بسیار خوبی را برای ماتیاس روخاس ارسال کند تا گل تساوی به ثمر برسد. دو دقیقه بعد این سوارز بود که پاسی را برای او ارسال کرد و مسی توانست تیمش را پیش بیندازد.

در دقیقه ۶۲ هم بار دیگر همکاری مسی و روخاس تکرار شد و گل سوم اینتر میامی وارد دروازه حریف شد. حالا نوبت به درخشش این بازیکن با هم تیمی قدیمی‌اش رسیده بود و مسی با ارسال سه پاس گل در دقایق ۶۸ ،۷۵ و ۸۱ زمینه‌ساز هت‌تریک سوارز شد تا هر دوی آنها شب بسیار درخشانی را سپری و نقش مهمی را در پیروزی تیم‌شان ایفا کرده باشند.

دیگر خبرها

  • ملوان از شکست خانگی گریخت
  • بهترین‌ عملکرد اولیویه ژیرو در گلزنی در مسابقات لیگ از فصل ۲۰۱۵/۱۶
  • نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد
  • ترکیب تیم ملی والیبال کامل شد/ لژیونرها آمدند
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • توافق دوطرفه: ماشین گلزنی بارسا جدا نمی‌شود