Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@16:52:25 GMT

تخلیه نخاله ها در اتوبان یاسینی

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۹۵۲۳

تخلیه نخاله ها در اتوبان یاسینی

نخاله های ریخته شده در مسیر رمپ شمال به شمال یاسینی توسط خود راننده کامیون و همراهانش جمع آوری شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ مجید رنجبر ضمن اعلام این خبر گفت : با رصدی که لحظه به لحظه از سطح معابر شهری پایتخت توسط دوربین های کنترل ترافیک صورت می پذیرد ،مشاهده شد  راننده یکدستگاه کامیون در مسیر  بزرگراه یاسینی داخل رمپ ورودی به بابایی  غرب مشغول خالی کردن نخاله می باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او گفت : بلافاصله  به خاطر اهمیت موضوع  و عدم دید کافی و خطرات  احتمالی بروز تصادفات رانندگان عبوری  با این کامیون و نخاله ها  به  تیم گشتی پلیس  بزرگراههای پلیس راهور فاتب که در حال گشت زنی در همان محدوده بود اطلاع داده شد و این تیم بلافاصله در محل  حضور یافت   . 

او گفت : همچنین بمنظور ایمنی کافی  و لازم تیم آتش نشانی در موقعیت حاضر شد و ایمن سازی مناسب بجهت عدم جلوگیری از حوادث ناگوار انجام پذیرفت .

رنجبر گفت : تیم گشتی منطقه راننده کامیون را که چند لحظه ای بود به خیال خود از محدود دور شده به  محل بازگرداند و مورد  اعمال قانون قرار داد  و تمامی این نخاله ها توسط راننده و همراهانش مجدد به داخل کامیون بازگردانده شد . 

او از رانندگان وسایل نقلیه حامل بار خواست طبق محل هایی که از پیش در خارج از شهر برای تخلیه نخاله ها در نظر گرفته شده به آن محل ها مراجعه و برای کوتاه کردن راه خاک و بار نخاله را در سطح معابر شهری رها ننمایند که به محض مشاهده پلیس کامیون توقیف  و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت دوربین کنترل ترافیک بزرگراه پلیس راهور آتش نشانی قانون وسایل نقلیه خاک بزرگراه دوربین پلیس نخاله نخاله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد.   به گزارش مهر، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در مراسم تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان و … که صبح امروز برگزار شد، گفت: طی دو سال گذشته در محور آزادگان اقدامات خوبی در راستای ایمن‌سازی و تسهیل در رفت و آمد از سوی شهرداری تهران انجام شده است.   وی افزود: در همین زمینه در محور شرق به غرب آزادگان در محدوده منطقه ۱۶ با ایجاد کندرو باعث شد تا بار ترافیکی در این محدوده کاهش پیدا کند و شاهد روان‌سازی در مسیر تردد خودروها باشیم.   موسوی‌پور ادامه داد: در بستر آزادگان از اتوبان ساوه تا اتوبان شهید خرازی آسفالت‌ریزی خوبی انجام شده است.   وی در پاسخ به این سوال که آیا اجرای طرح ترافیک جدید تا پایان سال جاری انجام شده و امسال شاهد اجرای طرح ترافیک خواهیم بود یا نه؟ اعلام کرد: قطعاً اجرای طرح ترافیک جدید امسال نیست و باید اقدامات کارشناسی به درستی انجام شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس
  • حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد (فیلم)
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • شغل جدید ستاره نیوکسل: راننده کامیون!‏
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت