Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بارسلونا توانست والنسیا را شکست دهد تا اولین بازی از سه فینال پیش رویش را با موفقیت پشت سر بگذارد. 
به گزارش آریا، بارسلونا و والنسیا در چارچوب هفته نهم لالیگا به مصاف هم رفتند. رونالد کومان که حساس ترین برهه زمانی اش روی نیمکت بارسلونا را آغاز کرده، توانست نخستین چالش را با موفقیت پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا ابتدا با شوت غافلگیر کننده گایا از مهمانش عقب افتاد اما هنر آنسو فاتی، کار را به تساوی کشاند. فاتی در ادامه شب درخشانش یک پنالتی برای تیمش کسب کرد که ممفیس دیپای آن را به گل تبدیل کرد. بازی در ادامه تحت کنترل بارسلونا بود و البته که والنسیا هم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت، یک بار تیر دروازه و بار دیگر تراشتگن مانع گلزنی دورو و گدس شدند. 
فیلیپه کوتینیو که به نظر می رسید پس از مدت ها در پست اصلی اش به کار گرفته شده، توانست بعد از گذراندن چندین ماه قحطی، سرانجام گلزنی کند. سرخیو آگوئرو در این بازی در دقایق پایانی به زمین رفت و نخستین بازی اش را برای بارسلونا انجام داد. بارسلونا در نهایت توانست با نتیجه 3-1 تیم خوزه بوردالاس را از پیش روی بردارد؛ بازی های بعدی بارسلونا به ترتیب مقابل دینامو کیف و رئال مادرید هستند و پیروزی در آن دیدارها برای رونالد کومان حیاتی است. 
شرح گل ها:
بارسلونا 0-1 والنسیا؛ خوزه گایا (5): شوت سرضرب و سرکش خوزه گایا از پشت محوطه جریمه به زیبایی وارد دروازه تراشتگن شد. 
بارسلونا 1-1 والنسیا؛ آنسو فاتی (13): فاتی یک حرکت را از سمت چپ آغاز کرد، یک و دو انجام داد و به محض دریافت توپ توانست با یک شوت تماشایی گلزنی کند. 
بارسلونا 2-1 والنسیا؛ ممفیس دیپای (41): روی آنسو فاتی داخل محوطه جریمه خطا شد و داور نقطه پنالتی را اعلام کرد. دیپای به راحتی توپ را وارد دروازه کرد. 
بارسلونا 3-1 والنسیا؛ فیلیپه کوتینیو (85): حرکت عالی سرجینیو دست از سمت راست و پاس او، کوتینیو را مقابل دروازه با سیلسن تک به تک کرد تا این بازیکن گل سوم تیمش را به ثمر برساند. 

- در شبی که بازیکنان نه چندان محبوب یوونتوس عملکرد خوبی ارائه دادند، بیانکونری یک برد مهم خانگی کسب کرد. بردهای یک هیچ تیم الگری شروع شده و بیانکونری با تک گلی که به نام مویزه کین ثبت شد، توانست مقابل رم به برتری برسد. بازی خوب ماتیا دی شیلیو، فدریکو برناردسکی و البته مهار پنالتی از سوی وویچک شزنی از جمله نکات مهم این بازی بود. تصمیم دنیله اورساتو، داور مسابقه نیز روی صحنه پنالتی جالوروسی بحث برانگیز شد. 
رم شروع بهتری داشت و می‌توانست در همان دقایق ابتدایی بازی به گل برتری دست پیدا کند اما ضربه سر جانلوکا مانچینی با واکنش فوق العاده وویچک شزنی به کرنر فرستاده شد. در دقیقه 16 یوونتوس توانست گل برتری را به ثمر برساند. ارسال ماتیا دی شیلیو به روی دروازه بعد از سایش به سر رودریگو بنتاتکور به مویزه کین رسید و این بازیکن با یک ضربه سر تماشایی دروازه رم باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.
در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد رم به یک ضربه پنالتی دست یافت. حرکت انفرادی تامی آبراهام باعث شد توپ به هنریک میخیتاریان برسد. با این حال ستاره ارمنی در محوطه جریمه با خطای وویچک شزنی روی زمین افتاد و داور بعد از یک کش و قوس و بازبینی صحنه در اتاق VAR نقطه پنالتی را نشان داد. در ابتدا به نظر می‌رسید که تامی آبراهام ضربه پنالتی را خواهد زد اما نهایتاً جردن ورتوت پشت توپ ایستاد اما ضربه نه چندان خوب او توسط وویچک شزنی مهار شد تا دروازه بان لهستانی در نقش ناجی یوونتوس ظاهر شده باشد و تیم مکس آلگری با پیروزی راهی رختکن شود.
در ابتدای نیمه دوم یوونتوس می توانست گل دوم را هم به ثمر برساند اما ضربه برگردان فوق العاده فدریکو برناردسکی با واکنش خوب روی پاتریسیو همراه شد، همچنین در توپ برگشتی نیز مویزه کین نتوانست گلزنی کند. در ادامه باز هم یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه رم رخ داد؛ جایی که به نظر می رسید جورجو کیه لینی روی لورنزو پلگرینی مرتکب خطا شده است اما نه داور و نه بعد از آن VAR خطایی تشخیص ندادند. در دقیقه 73 رم می‌توانست روی حرکت انفرادی و فوق‌العاده ماتیاس وینیا به گل تساوی دست پیدا کند اما ضربه آخر این بازیکن با اختلاف نسبتاً کمی از بالای دروازه یوونتوس به بیرون رفت.
در دقیقه  84 بازهم رم تا آستانه باز کردن دروازه یوونتوس پیش رفت اما ضربه کریستانته در بین راه توسط لئوناردو بونوچی منحرف شد و با اختلاف کم به کرنر رفت. در ادامه بازی هم شاگردان ژوزه مورینیو تلاش کردند که کار را به تساوی بکشانند اما در این امر را ناکام بودند تا این دیدار با همان یک گل به سود یوونتوس خاتمه پیدا کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارسلونا فاتی کوتینیو رم یوونتوس محوطه جریمه وویچک شزنی 1 والنسیا اما ضربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۹۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس سونگون در یکی از بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ دسته اول مهمان نفت گچساران بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدار دو تیم از ساعت 18:15 امروز در شهدای نفت گچساران آغاز شد و بارش سیل‌آسای باران روی کیفیت کارشان به شدت تاثیر گذاشته بود و هر دو تیم در گلزنی ناموفق عمل کردند.

بارش سنگین باران که از پیش از به صدا درآمدن سوت آغاز بازی شروع شده بود، چمن ورزشگاه را بدل به باتلاقی کرده بود که به جریان انداختن توپ روی آن هم کار سختی بود.

نفت و گاز و در سمت مقابل مس سونگون در این شرایط طی 90 دقیقه موفق به باز کردن دروازه یکدیگر نشدند و در حالی که بازی با تساوی بدون گل رو به پایان بود، داور در اولین دقیقه وقت‌های اضافه نیمه دوم یک پنالتی برای میزبان اعلام کرد.

این پنالتی مشکوک را مهدی حقیقت، دروازه‌بان مس سونگون با واکنشی زیبا مهار کرد تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

شاگردان پیروز قربانی با تساوی در این دیدار خانگی 38 امتیازی شدند و در رده دهم جدول لیگ دسته اول قرار گرفتند و فرصت صعود دو پله‌ای را از دست دادند و مس سونگون هم با 41 امتیاز در جایگاه هشتم ایستاد.

دیگر خبرها

  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!
  • رفتار جونمردانه کریستیانو رونالدو با سادیو مانه
  • راز محبوبیت کریستیانو رونالدو
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!