Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-02@03:32:47 GMT

رد خبر «سفر هیأتی از عربستان به ایران»

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۹۷۸۶

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در مورد مذاکرات ایران و عربستان مسائلی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود، تنها گمانه‌زنی است. در خصوص سفر هیأتی از عربستان سعودی به ایران، اما این خبر تائید نمی‌شود.

سعید خطیب‌زاده در نشست خبری صبح امروز خود ضمن تبریک آغاز هفته وحدت و پس از ارائه گاهشمار هفته گذشته دستگاه دیپلماسی در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات جوزپ بوررل در خصوص زمان کم تهران برای بازگشت به مذاکرات وین گفت: گفتگو‌های پنجشنبه هفته گذشته سازنده بود و نکاتی که لازم بود ایران به هماهنگ‌کننده مذاکرات بگوید، گفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا موضوعات، چالش‌ها و موانع باید در این مذاکرات مورد رایزنی قرار بگیرد. مطمئنم آقای باقری در اولین فرصت نکات مورد نظر خودشان را مطرح خواهند کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در خصوص واکنش تهران به اقدام غیرقانونی ترکیه در تحویل کولبران ایرانی به گروه تروریستی جبهه‌النصره گفت: اساسا ما هیچ موضوعی را بدون پیگیری رها نمی‌کنیم؛ در خصوص موضوعات مرزی گزارشات ضد و نقیض همواره وجود داشته است. کمیته‌های مرزبانی در این خصوص جلسه داشته‌اند و موضوع در تهران و آنکارا در حال پیگیری است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال ایلنا در خصوص صحت و سقم خبر بازدید مقامات عربستان سعودی از اماکن دیپلماتیک این کشور در ایران، همچنین خبر مربوط به درخواست عربستان برای میانجیگری ایران در موضوع یمن گفت: اجازه دهید مباحث میان ایران و عربستان در همان میز مذاکرات عبور کند و مسائلی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود تنها گمانه‌زنی است. در خصوص سفر هیاتی از عربستان سعودی به ایران، اما این خبر تائید نمی‌شود.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا در خصوص واکنش نماینده روسیه در مذاکرات وین به خبر مذاکرات ایران و اتحادیه اروپا در بروکسل گفت: این گفتگو‌ها میان ایران و اتحادیه اروپا آغاز شده که به عنوان هماهنگ‌کننده گفتگو‌های وین هستند و این‌ها به نقطه‌ای خواهد رسید که به زودی جزئیات بیشتری را عرض خواهم کرد. رایزنی ما با شرکایمان به صورت مرتب ادامه دارد و موضع روسیه برای ما آن چیزی است که از مسکو می‌شنویم.

برچسب ها: عربستان ، ایران ، وزارت خارجه لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000PP1

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: عربستان ایران وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان (فیلم)

 

 

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سیل در جنوب چین مرگبار شد (فیلم) بارش وحشتناک تگرگ در امارات (فیلم) سیل و طوفان وحشتناک در چین (فیلم)

دیگر خبرها

  • ژاپن چگونه سیل را مدیریت می‌کند؟ (فیلم)
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • سیل فاجعه‌بار در شهر مدینه عربستان (فیلم)
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان (فیلم)
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با ۵ پیشنهاد ایران
  • موافقت عربستان با پیشنهادهای ایران
  • خبر ویژه در خصوص آزادسازی منابع مسدود شده ایران
  • جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان