Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز دوشنبه، بیست و ششم مهر، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1400/7/26؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

تحقیر میوندالن مقابل هوگسوند؛ سوشا مکانی 7 گل خورد!

سوشا مکانی روز به شدت بدی را در لیگ نروژ تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، در چارچوب رقابت های لیگ نروژ، تیم های میوندالن و هوگسوند از ساعت 18:30 به مصاف هم رفتند. در این بازی سوشا مکانی، بازیکن ایرانی میوندالن در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت. در نهایت و در پایان 90 دقیقه این مسابقه، تیم میوندالن متحمل شکستی بسیار سنگین شد. آنها در حضور سوشا مکانی در درون دروازه، در این مسابقه 7 گل دریافت کردند و با حساب 7-0 شکست خوردند.

با این نتیجه، میوندالن با 15 امتیاز در قعر جدول رده بندی مسابقات لیگ نروژ باقی ماند. هوگسوند نیز با 31 امتیاز به رده هفتم صعود کرد.

پرسپولیس - فولاد 30 مهر، پرسپولیس - نساجی 5 آبان

برنامه مسابقات معوقه از هفته های اول ودوم لیگ برتر فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اعلام شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس روز جمعه ۳۰ مهر ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می شود. همچنین مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان از هفته دوم به جای روز یکشنبه ۲ آبان در روز چهارشنبه ۵ آبان ساعت ۱۸ در ورزشگاه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

در ضمن مسابقه دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران از هفته دوم لیگ برتر روز چهارشنبه ۵ آبان ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

فیلیپه گشتات گزینه نهایی خط حمله استقلال

استقلالی ها منتظر هستند فیلیپه گشتات برای عقد قرارداد با این باشگاه پاسخ نهایی بدهد.

به گزارش طرفداری، استقلالی ها در فصل نقل و انتقالات مهدی قائدی و شیخ دیاباته 2 مهاجم اصلی خود را از دست دادند و در این بین فرهاد مجیدی قصد دارد حداقل یک بازیکن در این پست جذب کند.

استقلالی ها با گزینه های مختلفی برای عقد قرارداد مذاکره کرده اند اما ظاهرا فیلیپه گشتات تنها گزینه موجود آبی ها محسوب می شود، بازیکنی که هفته گذشته هم نامش برای حضور در استقلال مطرح شده بود و سابقه بازی در تیم هایی مثل استون ویلا و بلک برن را در کارنامه دارد.

البته مذاکرات با این بازیکن در حال انجام است و او هنوز به استقلال پاسخ نهایی نداده و به همین دلیل هم آبی پوش شدن این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 3+1 شد

سهمیه تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا به 3+1 افزایش یافت.

به گزارش طرفداری، پس از کش و قوس های فراوان سرانجام کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی از جدول بازی های آسیایی و سهمیه کشورهای مختلف رونمایی کرد که سهمیه ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 3+1 شده است.

بارسلونا 3-1 والنسیا؛ شروعی خوب برای روزهایی سخت یوونتوس 1-0 رم؛ برد یوونتوسی ناپولی 1-0 تورینو؛ این روند طلایی همچنان قطع شدنی نیست نیوکاسل 2-3 تاتنهام؛ پیروزی دلچسب اسپرز در دیداری پر حاشیه بایرلورکوزن 1-5 بایرن مونیخ؛ هیچ وقت باواریایی ها را عصبانی نکنید امپولی 1-4 آتالانتا؛ برد ضروری برای رقابت در کورس صبحانه ورزشی 1400/7/26؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه های اجتماعی / 26 مهر 1400

 

سامان قدوس برابر چلسی داریوش یزدانی و شاگردانش در تگزاس

 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس اسراییلی ها در شرکت طرف قرارداد فدراسیون فوتبال نقش دارند؟ + اسناد عربستان ترسناک شده است؛ تیم ملی 12 امتیازی، الهلال و النصر در نیمه نهایی فیلیپه گشتات گزینه نهایی خط حمله استقلال نیوکاسل فقط 50 میلیون پوند در نقل و انتقالات ژانویه هزینه می کند رونمایی از معشوقه جدید مائورو ایکاردی؛ بازیگر و مدل مشهور آرژانتینی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صبحانه ورزشی فیلیپه گشتات سوشا مکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در ادامه جستجوهایش برای یافتن مربی جدید به رالف رانگنیک رسیده است. او که با تیم ملی اتریش نمایش‌های خوبی ارائه داده و به یورو ۲۰۲۴ راه یافته اکنون در دوراهی سختی قرار گرفته است.

امروز در خبری جدید اعلام شد که مذاکرات بین بایرن و رالف رانگنیک در حال حاضر در مراحل اولیه است. حقوق برای او مسئله‌ای نیست، بلکه رانگنیک می‌خواهد در مورد پروژه، برنامه‌های بلندمدت، بازیکنان ورودی، خروجی‌ها و نقش او بر تصمیم‌ها بداند.

دقایقی پیش مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال اتریش هم پیشنهاد بایرن را تایید و ابراز امیدواری کرد که رانگنیک در تیم ملی بماند. پیتر شوتل گفت:«او در اینجا احساس راحتی می‌کند و از کار در تیم ملی راضی است. چیزهایی که در سال گذشته به آنها دست یافتیم برای ما دستاورد است و به خوبی آنها را کسب کرده‌ایم. وقتی نام باشگاهی مانند بایرن مونیخ به میان می‌آید کار برای ما سخت‌تر می‌شود. من امیدوار هستم که رالف نه‌تنها ما را انتخاب کند، بلکه در چند سال آینده نیز مربی اتریش باقی بماند.»

دیگر خبرها

  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم