Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@21:12:25 GMT

واکنش سجادی به پشت پرده ورود VAR توسط شرکت صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۰۱۹۳

واکنش سجادی به پشت پرده ورود VAR توسط شرکت صهیونیستی

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه پیاده روی به مناسبت هفته تربیت بدنی به حواشی سیستم VAR واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، سیدحمید سجادی در حاشیه پیاده‌روی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در پاسخ به این سوال که چرا ما نمی‌توانیم در ورزشگاه آزادی از سیستم VAR استفاده کنیم و این صحبت مطرح شده که شرکت‌های رژیم صهیونیستی پشت این ماجرا هستند، عنوان کرد: هنوز گزارش دقیقی به دست من نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتظرم گزارش مشروح و کاملی به دستم برسد. علاقمندیم در همه جای ورزش از تکنولوژی روز استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در  پاسخ به این سوال که ما این سیستم را در حال حاضر در کشور داریم، گفت: خیر نداریم و این سیستم برای ما نیست. قرار است از آن استفاده کنیم.

سجادی همچنین درباره اینکه گفته شده فیفا استفاده اجازه از آن را نداده، خاطرنشان کرد: این موضوع را نمی‌دانم که اجازه گرفتیم یا خیر اما باید از تکنولوژی در ورزش استفاده کنیم.

وی درباره همایش پیاده‌روی هم اظهار داشت: ستاد برگزاری هفته تربیت‌بدنی در وزارت ورزش تشکیل شده و همگی اعضا از مسئولان هستند. امروز شهرداری و فدراسیون همگانی میزبان این برنامه بودند که از آنها تشکر می‌کنم. این برنامه زنگ آغازین برای از سرگیری برنامه‌های ورزشی به صورت هدفمند با محوریت ورزش همگانی است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان سیستم VAR استفاده کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده استعفای فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی

یهودا فاکس که پیش از فرماندهی منطقه مرکزی ارتش اسرائیل، فرمانده لشگر غزه و همچنین وابسته نظامی رژیم صهیونیستی در واشنگتن را نیز در کارنامه دارد، به دلیل فشارهای سیاسی در کابینه علیه نظامیان چندماه قبل درخواست استعفا داده بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، خبر استعفای «یهودا فاکس»، فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی در هفته گذشته دومین ضربه بر کادر مرکزی ارتش رژیم در کمتر از یک هفته بود و این مسئله در سایه خبر استعفای «آهارون هالیوا»، رئیس اطلاعات ارتش (آمان) قرار گرفت.

درحالی که استعفای هالیوا ناشی از شکست اطلاعاتی وی در 7 اکتبر و ارزیابی اشتباه آمان درخصوص حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق بود، استعفای یهودا فاکس ناشی از اختلافات سیاسی بوده است.

در همین زمینه روزنامه «الشرق الاوسط» در گزارشی با اشاره به اینکه برخی اعضای کابینه اسرائیل از استعفای یهودا فاکس خوشحال شده اند، تصریح کرد که فاکس با برخی از وزرای اختلافات جدی داشت و بن گویر خواستار برکناری وی شده است. براساس این گزارش یهودا فاکس قبل از 7 اکتبر با تندروهای کابینه مخالف بود و رفتار شهرک نشینان را عامل تشدید وضعیت امنیتی در کرانه باختری می دانست. این ژنرال صهیونیست نگرانی های جدی نسبت به فعالیت های شهرک نشین ها داشت و حتی رزمایشی برای مقابله با حملات تروریستی از جانب این شهرک نشین ها برگزار کرده بود که این امر با حمله تند احزاب راستگرا مواجه شده بود.

حملات در شبکه های اجتماعی علیه این نظامی صهیونیست به حدی بود که رونن بار، رئیس سازمان امنیت و اطلاعات داخلی اسرائیل (شاباک) بعد از انتشار تصاویر فاکس با لباس عربی یا لباس نازی ها و تهدیدات در شبکه های اجتماعی حفاظت 24 ساعته برایش مقرر کرده بود. بار همچنین در جلسه ای به نخست وزیر درباره احتمال ترور یهودا فاکس هشدار داد و به نتانیاهو گفت که نگران است در دوره نخست وزیری وی ژنرالی ترور شود و مایه بدنامی گردد.

یهودا فاکس که پیش از فرماندهی منطقه مرکزی ارتش اسرائیل، فرمانده لشکر غزه و همچنین وابسته نظامی رژیم صهیونیستی در واشنگتن را نیز در کارنامه دارد، به دلیل فشارهای سیاسی در کابینه علیه نظامیان چندماه قبل درخواست استعفا داده بود که به دلیل شرایط جاری در سرزمین های اشغالی در ابتدا با این امر موافقت نشد ولی در روزهای اخیر سرانجام با کناره گیری وی موافقت شد.

یهودا فاکس همپای دیگر فرماندهان رژیم صهیونیستی هیچ مرزی در زمینه کشتار فلسطینیان و تخریب زیرساخت های مناطق فلسطینی نشین نداشت و طی 6 ماه گذشته با دنبال کردن «دکترین ضاحیه» به طور کامل زیرساخت ها آب، برق، اینترنت و... را در اردوگاه های کرانه باختری از جمله جنین، نابلس، طولکرم، بلاطه و... از بین برد.

یهودا فاکس با وجود رضایت هرتسی هالوی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی از عملکردش در سرکوب و کشتار فلسطینی ها و درخواست از وی برای پذیرش مسئولیت جانشینی ارتش، به دلیل اختلافات جدی با سیاست مداران تل آویو، از پذیرش هرگونه مسئولیت جدید اجتناب نمود.

شدت شکاف میان سیاسیون و نظامی ها در اسرائیل در حال تشدید است و کناره گیری این نظامی عالی رتبه جلوه ای از این وضعیت متشنج در سرزمین های اشغالی است. در نتیجه رفتار و عملکرد تندروها، نظامیان نسبت به سیاسیون در تل آویو دچار سرخوردگی شده اند و حتی فرمانده ارتش رژیم علاقه ندارد در جلسات کابینه امنیتی مشارکت نماید.

مونولوگ|استعفای هالیوا، آغاز افول ساختار حاکمیتی اسرائیل استدومینوی استعفاها در ارتش اسرائیل بعد از شکست در طوفان الاقصی

 

این در شرایطی است که رژیم صهیونیستی به اذعان مقام‌های این رژیم، در دشوارترین شرایط امنیتی و سیاسی اش قرار دارد و در چندین جبهه دچار بحران های سیاسی، امنیتی و نظامی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پشت پرده انتخاب رئیس جدید امان رسانه‌ای شد
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • چه کنیم آلزایمر نگیریم؟
  • مافیای اسلحه‌سازی؛ پشت‌پرده سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • پشت‌پرده سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا کیست؟ + تصاویر | شای داویدای کیست؟
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف
  • پشت پرده استعفای فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال