Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@16:31:09 GMT

ماتیچ: یونایتد به روزهای خوب برمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۰۳۶۲

ماتیچ: یونایتد به روزهای خوب برمی‌گردد

هافبک صرب ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند روزهای سخت را پشت سر بگذارد. به گزارش ایسنا و به نقل از استار، نمانیا ماتیچ هافبک صرب یونایتد درباره نتایج ضعیف این تیم در هفته های اخیر گفت: همه ناراحت هستند، همه در حال حاضر سر به زیر انداخته اند.  وقت آن است که کنار هم بمانیم و این بازی را در اسرع وقت تجزیه و تحلیل کنیم و سپس به بازی بعدی فکر کنیم  که سه یا چهار روز دیگر مقابل تیم بسیار خوب آتالانتا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه گفت: این بازی سخت خواهد بود. ما بسیار ناامید شده ایم، اما فکر می کنم در آینده نشان خواهیم داد که بسیار بهتر از این هستیم. اکنون باید بدانیم که بازی بعدی مهمترین بازی است. هر بازی بعدی یک چالش جدید است و فرصتی برای نشان دادن ویژگی های شما. ما مسئولیت را بر عهده می گیریم. من مطمئنم که ما می توانیم کارهای زیادی انجام دهیم. 

ماتیچ همچنین از هواداران یونایتد به دلیل عملکرد حمایتی مقابل لستر قدرددانی کرد.

وی افزود: ما برای آنها متاسفیم. آنها از ما حمایت می کنند  به ویژه در خارج از خانه. آنها لیاقت خیلی بیشتر از این را دارند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نمانیا ماتیچ تیم فوتبال منچستریونایتد نمانیا ماتیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، ویتور روکه روزهای خوبی را نمی‌گذراند. مهاجم برزیلی وضعیت خود در بارسا را درک نمی‌کند. باشگاه در نقل و انتقالات ژانویه ۲۰۲۴ تصمیم بزرگی گرفت و روکه را چند ماه زودتر از توافق به بارسلونا برد اما همه چیز برخلاف انتظارات پیش رفت.

در مجموع او در ۱۳ بازی تنها ۳۱۰ دقیقه بازی کرده است. روکه فقط دو بار از ابتدا بازی را آغاز کرده و در ترکیب اصلی بوده و در دقایقی که به‌دست آورده دو گل به ثمر رسانده است.

او حتی یک دقیقه هم در لیگ قهرمانان بازی نکرده و از اینکه ژاوی هرناندز از او چشم‌پوشی می‌کند و فران تورس و مارک گویو را جلوتر بازی می‌دهد بسیار ناراحت است.

شرایطی که روکه در بارسا تجربه می‌کند او را تحت تأثیر قرار داده و افراد نزدیک به این بازیکن اعتراف کرده‌اند که ستاره ۱۹ ساله در حال سپری کردن روزهای دشواری است.

اطرافیان او همچنین تأیید کرده‌اند که ژاوی با او صحبت نمی‌کند و هیچ ارتباطی بین این دو طرف وجود ندارد و بدین ترتیب روکه اصلا نمی‌داند که ژاوی از او چه چیزهایی می‌خواهد و برنامه‌اش برای او چیست.

دیگر خبرها

  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!‏
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • پیشنهاد یونایتد و پنج تیم اروپایی برای ببر بارسلونا