Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@09:52:43 GMT

کاربرد ورق استیل 316 در کنسرو سازی

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۰۴۹۱

کاربرد ورق استیل 316 در کنسرو سازی

صنعت غذایی به بهداشت بسیار بالایی نیاز دارد. به همین علت در ساخت تجهیزات مربوط به آن باید از مواردی بهره گرفت که بتوانند بهترین ویژگی ها را از خود به نمایش بگذارند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گروه فلز، در صنعت کنسرو سازی، بهترین ماده اولیه ای که می توان از آن بهره برد، ورق استیل 316 است.

کاربرد ورق استیل 316 در کنسرو سازی بسیار گسترده بوده و این کاربردها به دلیل وجود ویژگی های متعدد است که باید به صورت کامل مورد ارزیابی و بررسی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو قصد داریم تا در ادامه مطلب به صورت کامل به بررسی این موضوع بپردازیم؛ پس تا انتهای مطلب دنبال کننده ما باشید.

با ورق های استیل 316 بیشتر آشنا شوید

این ورق ها، تشکیل شده از دو عنصر نیکل و کروم هستند. استفاده از این ورق ها در دماهای بسیار بالا پیشنهاد می شود. از این رو این روزها شاهد استفاده گسترده از این ورق در صنعت غذایی و کنسرو سازی هستیم. این ورق در برابر عوامل مختلفی همچون اسیدها، مواد قلیایی و انواع کلریدها می تواند از خود مقاومت نشان دهد؛ به همین علت برای استفاده در کنسرو سازی در بین مناسب ترین گزینه ها قرار می گیرد.

چرا باید از ورق استیل 316 در کنسرو سازی استفاده کنیم؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چه دلیلی دارد از ورق استیل 316 در صنایع غذایی همچون کنسرو سازی استفاده کنیم. علل مختلفی برای این امر در نظر گرفته شده اند که هر کدام از آن ها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نیازمند توجه بسیار ویژه ای است.

در برابر خوردگی مقاوم است

اگر بخواهیم این ورق استیل را با سایر فلزها مقایسه کنیم، می توانیم به مقاومت بسیار بالای آن در برابر خوردگی اشاره داشته باشیم. به همین علت می توان از آن برای کنسرو سازی استفاده کرد تا در حین حمل و نقل و یا انبار کردن، با مشکلی مواجه نشود. لازم به ذکر است که این ورق ها از آنجایی که در برابر خوردگی از خود مقاومت بسیار بالایی را نشان می دهند، پس نیاز به تعمیرات و یا جایگزینی نیز ندارند؛ در نتیجه می توانید در هزینه ها نیز صرفه جویی کنید.

به هیچ عنوان وارد واکنش نمی شود

ویژگی های ورق استیل 316 تنها به همین موارد ختم نمی شوند و شامل گزینه های دیگری نیز هست. این ورق ها که با نام فولاد ضد زنگ نیز شناخته می شود، به هیچ عنوان با دیگر مواد وارد واکنش نمی شود و از این طریق بهداشت و مقاومت خود را حفظ خواهد کرد. همین ویژگی باعث شده است تا درون کنسروها بتوان انواع مواد را جای داد. این ورق ها هیچ طعمی را به غذا اضافه نخواهند کرد و خیالتان بابت این موضوع راحت خواهد شد.

هزینه معقولی دارد

با توجه به تمامی ویژگی هایی که در این مطلب بیان کردیم، شاید این تصور را کنید که قیمت ورق استیل 316 بسیار نجومی خواهد بود؛ در حالی که چنین نیست. هزینه های تعمیر و نگهداری این ورق ها بسیار پایین بوده و به ندرت به آن نیاز خواهید داشت. همچنین استیل 316 در مقایسه با بسیاری از آلیاژها، ارزان تر بوده و از این نظر در بین برترین پیشنهادات برای استفاده در کنسروسازی به حساب می آید.

چه مواردی بر قیمت ورق استیل، تاثیرگذار هستند؟

یکی از مبحث مهم در زمینه خرید انواع ورق ها و فلزات، قیمت در نظر گرفته شده برای آن ها است. در این راستا باید ذکر کنیم که پارامترهای مختلفی در این امر تاثیرگذار هستند که از جمله آن ها می توانیم به ضخامت، ابعاد و... اشاره داشته باشیم. هر چقدر ضخامت و ابعاد بیشتر باشد، قیمت نهایی نیز بالاتر خواهد بود.

در واقع قیمت هایی که می توانید از این محصولات شاهد باشید، به دلیل وجود ویژگی ها کاملا معقولانه و منطقی است. همچنین به دلیل شرایط حاکم بر بازار، باید قیمت ها را به صورت لحظه ای بررسی کنید تا در هنگام خرید، با مشکلی مواجه نشوید. می‌توانید برای این کار، استعلام قیمت را به صورت تلفنی نیز انجام دهید.

به دنبال خرید ورق استیل 316 هستید؟

با تمامی این ویژگی ها و تفاسیر، می توانید به این نتیجه دست پیدا کنید که استفاده از این ورق ها در صنایع مختلف همچون کنسرو سازی، می تواند مزیت های بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. از این رو اگر شما نیز قصد بهره بردن از آن را دارید، باید به دنبال خرید آن از یک مجموعه معتبر باشید.

در روند تولید ورق ها باید تمامی نکات و استانداردها در نظر گرفته شده باشند. پس اگر قصد دارید از تمامی این استانداردها نهایت استفاده را داشته باشید، در هنگام خرید باید بهترین مجموعه را انتخاب کنید. شرکت فلزات رنگین با دارا بودن کادری مجرب، توانسته بهترین ورق ها را تولید کند. از این رو اگر شما نیز می خواهید بهترین انتخاب را برای خودتان رقم بزنید، می توانید به سایت /felez.co/ مراجعه کنید.

نتیجه گیری و جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم تا به بررسی اطلاعات کاملی درباره ورق استیل 316 بپردازیم. از آنجایی که این ورق دارای ویژگی های متعددی است، می توانید شاهد بهره بردن از آن در صنایع مختلفی باشید. از مهم ترین کاربردها می توانیم به کنسرو سازی اشاره داشته باشیم. دلایل گوناگونی وجود دارند که شما را به سمت استفاده از این محصول می کشانند که در این مطلب، مهم ترین آن ها را با شما در میان گذاشتیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ورق استیل کنسرو سازی ورق استیل 316 کنسرو سازی ورق ها ویژگی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ سازی دونده ایرانی در آسیا

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عیدیان با ثبت این زمان حدنصاب ملی رده سنی جوانان را که با ۵۹.۴۸ ثانیه در اختیار خودش بود، بهبود بخشید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه
  • ساخت نازک‌ترین ورقه طلای جهان با ضخامت یک اتم
  • تاریخ سازی دونده ایرانی در آسیا
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • کاربرد های پمپ آب
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • کاربرد انواع سنگ های مختلف