Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: نمایشگاه گروهی دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران با عنوان "ایران من" همزمان با سی و هشتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در محل برگزاری این جشنواره در ایران‌مال برپا می‌شود.

وی افزود: ۵۳ دفتر با ۵۳ عکس که آثارشان توسط شورای انتخاب متشکل از آقایان حسن غفاری، مهدی وثوق‌نیا و سعید پوراسماعیلی انتخاب شده‌اند در این نمایشگاه در معرض دید حاضران در جشنواره قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایزیدی تصریح کرد: اثر شمال اشترابه از مهاباد و صمد قربان‌زاده از ارومیه نیز در نمایشگاه عکس "ایران من" مورد پذیرش داوران نمایشگاه قرار گرفت.

سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰ (۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱) برگزار می‌شود. این رویداد برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تایید آکادمی اسکار شناخته و معرفی شده است.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن سینمای جوان نمایشگاه عکس جشنواره بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۰۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد

به گزارش خبرنگار مهر، در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «در مسیر انتخاب» میزگرد تخصصی مهر گیلان با تیتر «مجلس رکن مردم سالاری / ‏انتخابات کنکور سیاسی رای اولی ها‬ است» با قلم محدثه فردی عنوان دوم این جشنواره را از آن خود کرد.

کد خبر 6092326

دیگر خبرها

  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • تصاویر واقعی است؛ خبری از کپسول آتش نشانی نیست!+ عکس
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...